Radio perikelen...

Plaats reactie
Karoshi
2nd Gear member

Heeft iemand hier ook problemen mee?

Heb nu al 2 keer meegemaakt dat ik in mijn V70 stap. De sleutel erin schuif en dan op de startknop druk dat er enkel de graden van de airco op de display komen.
Geen radio, geen ipod en ook geen parkeersensors (was bijna tegen paaltje gereden hierdoor).
Als ik de auto stop, contact uitdoe en daarna weer aan werkt alles weer perfect. Lijkt wel of de centrale computer niet opstart.

Voor mensen met de ipod adapter: Laadt dat ding ook op als het contact afstaat? Bij mij in ieder geval niet...
Volvo XC90 D5 AWD MY 2011, R-design, Saville Grey, 20', ipod uitbreiding, RSE, volledige kofferbak bescherming, standverwarming, bluetooth integrated,...
the fonz
4th Gear member

Nope, nog niet gehad hiero. Van de radio kan ook zijn dat deze uitstond bij de vorige rit. De parkeersensor alleen maar als iemand deze uitgeschakeld heeft. Maar zoals ik het hier lees klopt er iets niet geheel. Gezien de garantietermijn zou ik het geheel even laten uitlezen!
Maurice

Vaders: S80 D5 MY2008 Momentum, RTI, 17'' Regor, magic blue pearl...

Zelf: Ibiza 1.9 TDI sport. Hopelijk snel een Volvo...
Karoshi
2nd Gear member

mja zal er morgen heen moeten.
Radio doet nu helemaal niets meer... Enkel gsm + airco komt er nog op...
Volvo XC90 D5 AWD MY 2011, R-design, Saville Grey, 20', ipod uitbreiding, RSE, volledige kofferbak bescherming, standverwarming, bluetooth integrated,...
Alchemist
3rd Gear member

Klinkt als een kromme volt!

Is 't inmiddels opgelost?

Ipod adapter: NEE laadt bij mij ook niet op als auto uit staat. Bij mij doet de Ipod het ca. 3 dagen (geeft ook aan dat er opgeladen wordt), dan electrisch dood = auto herkent niet dat er een Ipod aan hangt + laad dus niet op.....
Zou ook aan de accu van m'n Ipod Mini kunnen liggen

Groet Alchemist
V70 2.5T Summum, Glacier Blue, name it got it
Karoshi
2nd Gear member

Nog niet kunnen langsgaan.
Nu doet ie het weer effe goed. Heb nog altijd het gevoel dat ie de ipod niet oplaadt (ipod photo 30Gb)
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”