afstandsbediening v40
- Hang-oor
- 3rd Gear member
Ik heb maar 1 afstandsbediening bij mijn v40 uit 98. En meer heb ik er ook niet nodig.... maar, als ik de afstandsbediening zou verliezen kun je dan zonder afstandsbediening wel een nieuwe bestellen?
-
- 3rd Gear member
ik heb vandaag een nieuwe besteld,en ze kijken dan op de achterkant van de afstands bediening want daar staat een nummer op,met dit nummer kunnen ze de nieuwe afstands bediening inlezen op de auto,maar tot 2000 is dit volgens de dealer weer anders met programeren
- DirkT4
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ruud H. schreef:Kan je in een afstandsbediening ook nieuwe batterijen plaatsen? gaat om een V40 uit 98.
Lekker zelf doen!
2 maal de DL2016 3Volt batterij kopen (Duracell = goed), voorzicht de twee gedeeltjes van elkaar wippen en de batterijen plaatsen em weer dicht klikken.
Ik had 1 AB en wilde er een tweede bij, heb bij Marans in Eindhoven een tweede gekocht voor 25 euro en deze ingeleverd bij de volvo dealer tezamen met al mijn overige sleutels, deze heeft allen opnieuw ingelezen en het werkte perfect. Inlezen was ik 35 euro voor kwijt. De dealer kan ook een nieuwe voor je bestellen maar dan ga je incl. btw al snel zeker over de 100 euro.Hang-oor schreef:Ik heb maar 1 afstandsbediening bij mijn v40 uit 98. En meer heb ik er ook niet nodig.... maar, als ik de afstandsbediening zou verliezen kun je dan zonder afstandsbediening wel een nieuwe bestellen?
-
- 3rd Gear member
er zit bij mij maar 1 batterij in,en er zijn verschillende soorten afstandsbedieningen,en verschillende manieren van inlezen(programeren)ik was voor een nieuwe met programeren 79 euro kwijt bij de volvo dealer.
-
- Starter
=D> =D> =D>DirkT4 schreef:
Lekker zelf doen!
2 maal de DL2016 3Volt batterij kopen (Duracell = goed), voorzicht de twee gedeeltjes van elkaar wippen en de batterijen plaatsen em weer dicht klikken.
zelf vorig week gedaan
lekker bij media markt 2 x duracel batterijen (rond 7.-euro) ... KLAAR