Ik wil graag een ipod aansluiting in mijn 05 v70. Mijn dealer stelt voor een oplossing van Dension, ik vind hier op een van de threads (die gesloten is) een oplossing van Volvotech iMIV. Van de imIV vind ik op internet wel informatie, van Dension niet.
Heeft iemand ervaring met deze twee systemen en misschien uitleggen wat het verschil is, de voordelen van beide?
Thanks!
Ipod aansluiting HU 850 / RTI / V70 MJ 05
- Paul
- Geartronic member
Dension werkt via FM radio of met een wisselaar ombouw. www.icepod.nl
maar geeft geen cdtekst (dus tekst van de ipod door)
IMIV kan je hier inderdaad heel veel over vinden, je hebt een HU650 of 850 en werkt uitstekend met de IMIV die speciaal voor Volvo is gemaakt!
(en jouw dealer moet dit ook wel kennen lijkt mij)
maar geeft geen cdtekst (dus tekst van de ipod door)
IMIV kan je hier inderdaad heel veel over vinden, je hebt een HU650 of 850 en werkt uitstekend met de IMIV die speciaal voor Volvo is gemaakt!
(en jouw dealer moet dit ook wel kennen lijkt mij)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hallo Heico,
De meeste dealers zijn inmiddels op de hoogte van de iMIV.
Kijk zowiezo even op www.volvotech.eu en mail ons je vragen!
Groet
Bob
VolvoTech.EU
De meeste dealers zijn inmiddels op de hoogte van de iMIV.
Kijk zowiezo even op www.volvotech.eu en mail ons je vragen!
Groet
Bob
VolvoTech.EU
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Dat is precies wat Paul schrijft, via FM modulering zulk soort overdracht laten plaats vinden is gewoon vragen om ellende...
Oplossingen die bekabeld werken (iMIV bijv.) werken echt altijd beter.
Op vaderdag is er een volvo-treffen, wellicht heb je zin en tijd en kom je dan ook, dan kun je gelijk eea zien/horen.
Groet
Bob
Oplossingen die bekabeld werken (iMIV bijv.) werken echt altijd beter.
Op vaderdag is er een volvo-treffen, wellicht heb je zin en tijd en kom je dan ook, dan kun je gelijk eea zien/horen.
Groet
Bob
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- Starter
dension gw100 en gw300 worden gewoon op de cd-wisselaar ingang aangesloten (ook via volvotech verkrijgbaar).
Icepod gaat idd via fm
(ben zelf nu ook voor een dergelijke oplossing aan het kijken voor de v40 die zaterdag wordt afgeleverd, radio uit de SC-serie werkt niet met iMIV, vandaar ook mijn postings op dit onderwerp)
Icepod gaat idd via fm
(ben zelf nu ook voor een dergelijke oplossing aan het kijken voor de v40 die zaterdag wordt afgeleverd, radio uit de SC-serie werkt niet met iMIV, vandaar ook mijn postings op dit onderwerp)
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hoi Fleche,
Wat voor SC heb je? (krijg je?)
Groet
Bob
Wat voor SC heb je? (krijg je?)
Groet
Bob
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Graag gedaan Joep.
Hoe is geluid na de upgrade van 650 naar 850 met centerspeaker, versterker en nieuwe speakers? Enjoy?
Bob
Hoe is geluid na de upgrade van 650 naar 850 met centerspeaker, versterker en nieuwe speakers? Enjoy?
Bob
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- Paul
- Geartronic member
Ben inderdaad benieuwd wat nu je ervaring is!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
-
- Starter
Hoi Bob,
net de v40 opgehaald, er zit een sc700 in met volvo 6cd-wisselaar.
best lekker geluid, maar ik was dan ook niks gewend met mijn oude auto (Hyundai pony, vorige week was het dus "The last ride of the pony". Wat wel een goede filmtitel is maar qua auto geen vergelijk).
groet
net de v40 opgehaald, er zit een sc700 in met volvo 6cd-wisselaar.
best lekker geluid, maar ik was dan ook niks gewend met mijn oude auto (Hyundai pony, vorige week was het dus "The last ride of the pony". Wat wel een goede filmtitel is maar qua auto geen vergelijk).
groet
- joepjazz
- 2nd Gear member
Bob
het geluid is na wat instellingen heel goed geworden de centerspeaker is een grote verbetering en samen met de subwoofer ben ik zeer tevreden ..tja dat krijg je als je naar de vakman gaat!! nogmaals bedankt voor alle goede service
gr
Joep
het geluid is na wat instellingen heel goed geworden de centerspeaker is een grote verbetering en samen met de subwoofer ben ik zeer tevreden ..tja dat krijg je als je naar de vakman gaat!! nogmaals bedankt voor alle goede service
gr
Joep
V70
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
@joepjazz,
Gelukkig!
@Fleche,
Snel een GW100 er in en van je iPod genieten!
Groets
Bob
Gelukkig!
@Fleche,
Snel een GW100 er in en van je iPod genieten!
Groets
Bob
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu