Ik zit voornamelijke naar een phase 1 V40 2.0 te kijken.
Zit er altijd een buiten temperatuurmeter op deze auto, of uitlsuitend met boordcomputer. Is het veel werk om een boordcomputer dan eventueel in te bouwen?
Om de hoeveel km moet de distributieriem vernieuwd worden?
Is het veel werk om koplampwissers op de zetten? Een Volvo zonder koplampwissers ziet er maar kaal uit naar mijn mening .
Indien er een boordcomputer op zit zit er standaard een buitentemperatuurmeter op. Zonder boordcomputer zit er geen buitentemperatuurmeter op.
Maar waarom wil je een PhaseI? Een PhaseII rijdt vele malen beter/lekkerder en heeft altijd een BC met buitentemperatuurmeter.
Op zich is het aanbrengen van een wiswas installatie niet zo'n probleem maar het is nogal wat gepriegel. Ik heb het nooit gehad op mijn PhaseII en ook nooit lelijk of kaal gevondem.
Laptom schreef:Ik zit voornamelijke naar een phase 1 V40 2.0 te kijken.
Zit er altijd een buiten temperatuurmeter op deze auto, of uitlsuitend met boordcomputer. Is het veel werk om een boordcomputer dan eventueel in te bouwen?
Om de hoeveel km moet de distributieriem vernieuwd worden?
Is het veel werk om koplampwissers op de zetten? Een Volvo zonder koplampwissers ziet er maar kaal uit naar mijn mening .
Alvast bedankt
als je mooie booskijkers erboven maakt valt dat wel mee, en die oplossing is goedkoper als lelijke (mijn mening ) wissers
Some are born great, some achieve greatness, but volvo's have greatness thrust upon them.
Als je een laatste Phase1 neemt, uit 1999, my2000, dan heb je al e.e.a. van de phaseII op je auto. Waaronder een buitentemperatuurmeter (maar geen boordcomputer) Zoek dan naar een luxere uitvoering en dan heb je ook de wissers op de koplampen. En dan zou ik ook uitkijken naar een versie met cruise control en klimaatregeling. Dan ben je gewoon klaar.
480 es my 1988 225.000 sold v40 1.9d 95pk europa my 2000 294.000 sold v70 d5 2002 485.000 sold v70 2.od 2010 sold 284.000 c30 1.6d 2009 v70 2.0d 2009
Ik denk dat het toch aan de uitvoering ligt wat je er op heb of niet van bouwjaar 1999. De mijne is van 11-11-1999 en ik heb temp.meter, boordcomp. wissers op koplampen, geen cc en wel weer airco.
Dus het verschilt nog al wat.
Huub
Hey, ik zie nu pas dat er iets fout gegaan is. Mijn excuses voor de dubbelpost.
Ik heb nog naar een 2ltr gekeken. Alles erop en eraan behalve boordcomputer. De automaat reed nog perfect, maar de auto had wel 300kkm gelopen. Beetje teveel naar mijn zin. Probeer toch iets te zoeken onder de 200kkm. Ik ben wel bang dat het een phase1 wordt ivm mijn budget.
Bedankt voor de antwoorden!