Dat klinkt wel heel erg lekkerFulaks schreef:Dinsdag gaat de auto naar de garage voor de BSR-tuning, waarna 220 PK en 450 Nm mijn deel zullen zijn...

Dat klinkt wel heel erg lekkerFulaks schreef:Dinsdag gaat de auto naar de garage voor de BSR-tuning, waarna 220 PK en 450 Nm mijn deel zullen zijn...
Ja he !fredhead schreef:Dat klinkt wel heel erg lekkerFulaks schreef:Dinsdag gaat de auto naar de garage voor de BSR-tuning, waarna 220 PK en 450 Nm mijn deel zullen zijn...
Ik ben nochtans niet van plan om mij plots als een cowboy in 't verkeer te gaan gedragen, ik blijf een rustige huisvader die misschien heel af en toe even onverwacht uit de hoek komt. Mij is het te doen om het verbruik naar beneden te krijgen en om wat meer koppel bij lage toeren, zodat je ook heerlijk comfortabel en schakellui in druk verkeer meekomt.xc-men schreef:Vergeet niet je Airbag software te updaten, heb je zeker nodig met dat vermogen
Ok, maar dat betekend dus dat ik dan nieuwe software zou moeten kopen?liquid_force schreef:je betaalt eigenlijk niets voor de PPC, maar voor de software ...
Ok, duidelijk bedankt.Fulaks schreef:De PPC wordt gelinkt aan het VIN-nummer van je auto. Je kan hem niet gebruiken met een andere auto. Nieuwe auto, nieuwe PPC...
Dat heeft dan te maken met het type auto? Als je nu een v70 D5 hebt en je komt een v70 D5 van een jaar of twee jonger dan matched dat toch?VolvoTech schreef:Ndus.
Nieuwe auto is niet per definitie nieuwe PPC hoor.
We kunnen je nieuwe VIN koppelen aan je oude PPC.
(mits dat tegen die tijd nog "matcht" natuurlijk).
Je betaalt dan wel bij, maar zeker niet de volle mep.
Bob
Ja is ook zo.xc-men schreef:Richard, dat is een goeie, ik vraag me dat nu ook af.
Ik weet dat de software een link heeft met de VIN van je auto en dus niet op een ander auto past omdat die een andere VIN heeft maar Rica of BSR kan dat zo aanpassen en dat moet toch niet zo duur zijn. Maar goed ik werk zelf ook in de automation-software business en het grote geld word gemaakt met de Software niet met de Hardware.
Dat zou ik niet eens willen... iederen auto is toch weer verschillend, vandaar dat ik een voorstander ben van maatwerkRichard S schreef:Ja is ook zo.xc-men schreef:Richard, dat is een goeie, ik vraag me dat nu ook af.
Ik weet dat de software een link heeft met de VIN van je auto en dus niet op een ander auto past omdat die een andere VIN heeft maar Rica of BSR kan dat zo aanpassen en dat moet toch niet zo duur zijn. Maar goed ik werk zelf ook in de automation-software business en het grote geld word gemaakt met de Software niet met de Hardware.
Gaat er bij om dat ik mijn auto erg graag wil chippen maar het kan ook heel goed zijn dat ik over een jaar of iets meer een andere v70 koop. En dan vind ik het weer zonde van de kosten voor de ppc als ik die dan niet nog een keer kan gebruiken.,