Volvo comet velgen
-
- 1st Gear member
Weet iemand waar een mooie set 17" comet velgen te koop staan?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 1st Gear member
ja die had ik ook al gevonden. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. De verkoper heeft ze opnieuw laten spuiten en heeft het over de kleur antraciet :? Volgens mij moeten deze toch gewoon lichtgrijs zijn?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Licht een beetje aan de kleur van je auto. Volgens mij zijn deze velgen ook orgineel in antraciet geleverd. Ik vind het erg mooi staan. Zeker onder een zwarte auto. Lijkt mij zeker niet teveel geld voor een nette set.
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 1st Gear member
Heb idd een zwarte auto, maar ik hou weer meer van lichtgrijze (alu kleur) velgen. misschien heb ik wel belangstelling bij deze velgen, probleem is alleen dat ik me geen voorstelling kan maken van de kleur antraciet.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:

Ook Comets zijn origineel in Antraciet geleverd
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Die gele heeft R velgen.
Comets zijn wel mooi hoor!!
Comets zijn wel mooi hoor!!
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 1st Gear member
ja denk dat de comets ook wel goed staan onder mijn c70 cabrio. Ik ben alleen een beetje bang voor het feit dat de verkoper ze heeft laten over spuiten (wel in de originele kleur) Zijn standaard velgen ook gespoten? De verkoper woont ik belgië en dat is voor mij een behoorlijke afstand en kan dus ook niet even gaan kijken.
Dit schreef hij trouwens nog meer: Er zijn geen beschadigingen aan de velgen. Enkel heeft één velg door het passen een beetje verf verloren, dit vooral aan de achterzijde. Maar hiervoor ga ik nog polsen om dit bij te werken als dat nodig mocht zijn. (Een velg laten herspuiten voor de achterzijde van een spaak is vrij zinloos.)
Wat maken jullie hiervan?
Dit schreef hij trouwens nog meer: Er zijn geen beschadigingen aan de velgen. Enkel heeft één velg door het passen een beetje verf verloren, dit vooral aan de achterzijde. Maar hiervoor ga ik nog polsen om dit bij te werken als dat nodig mocht zijn. (Een velg laten herspuiten voor de achterzijde van een spaak is vrij zinloos.)
Wat maken jullie hiervan?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Tja...meestal laat je velgen spuiten omdat ze niet mooi meer zijn. Komt dit door schade of gewoon door slecht poetsen.
Vraag het hem gewoon.
En de set even laten balanceren kan nooit kwaad natuurlijk. Of het moet meteen strak rijden natuurlijk.
Antwerpen is hiervandaan maar een uurtje rijden :roll:
Vraag het hem gewoon.
En de set even laten balanceren kan nooit kwaad natuurlijk. Of het moet meteen strak rijden natuurlijk.
Antwerpen is hiervandaan maar een uurtje rijden :roll:
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 1st Gear member
and your point is 

- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Dat het voor mij geen probleem zou zijn. Voor jou wel klaarblijklijk.
Welke regio woon je?
Welke regio woon je?
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 1st Gear member
kom uit enschede. Is op zich ook nog wel te doen maar dan moeten de velgen wel heel mooi zijn en staan 
- Exeres
- 6th Gear member
Zijn echt geweldig mooie velgen!! Als'k ooit met n S70 zou rijden, zouden die r zeker onder moeten komen!! Antwerpen is ook niet zo ver van hier..maar daar ben jij niet zo veel mee zeker? 

- t5play
- 2nd Gear member
Ik heb ze ook op mijn C70, prachtige velgen. Eentje is bij mij beschadigd, rijdt verder prima...ziet er alleen niet zo mooi uit. Ik zoek er eigenlijk maar eentje. Ziet er uit als een mooie set, ik zou 't doen.
2013 S60 T3 Momentum
2002 C70 T5
2002 C70 T5
-
- 6th Gear member
als het voor jouw niet ver is, kan je toch even een kijkje gaan nemen voor hem.Exeres schreef:Antwerpen is ook niet zo ver van hier..maar daar ben jij niet zo veel mee zeker?
en eventuele foto's nemen zodat hij er een betere kijk op heeft.

antraciet laten spuiten krijg je nooit meer hetzelfde als origineel, er zit altijd verschil in.
een spuiter kent geeneens kleurcode 932 van Volvo.
ze houden er meestal de Ral kleurstalen naast...
-
- Starter
De reden dat de velgen zijn gespoten is dat ze zwart waren. En dat vond ik nu niet bepaald een geweldige kleur. Maar er was geen schade aan
Ik heb ze laten spuiten bij Volvo Felipe. (Hier ook wel bekent.) Als er iemand is die de velgen in een orginele kleur kan zetten, dan is het hij wel denk ik.
Van één velg is er na het spuiten wat verf gelost door het transporteren en voornamelijk omdat ik iets te gemotiveerd geprobeerd heb de velg te laten passen over de remmen. Ik vind het prachtige velgen en had ze heel graag op mijn volvo gehad. Maarja, het had niet mogen zijn.
Die ene velg zal ik wss laten herspuiten, gewoon omdat ik iets wil verkopen dat in orde is. Maar dan moet ik ook wel de indruk hebben dat iemand ze wenst te kopen.
Ik heb ze laten spuiten bij Volvo Felipe. (Hier ook wel bekent.) Als er iemand is die de velgen in een orginele kleur kan zetten, dan is het hij wel denk ik.
Van één velg is er na het spuiten wat verf gelost door het transporteren en voornamelijk omdat ik iets te gemotiveerd geprobeerd heb de velg te laten passen over de remmen. Ik vind het prachtige velgen en had ze heel graag op mijn volvo gehad. Maarja, het had niet mogen zijn.
Die ene velg zal ik wss laten herspuiten, gewoon omdat ik iets wil verkopen dat in orde is. Maar dan moet ik ook wel de indruk hebben dat iemand ze wenst te kopen.
-
- 1st Gear member
Bedankt voor alle reakties maar ik heb besloten dat ik ze toch niet neem. Ik vind ze in het lichtgrijs toch mooier dan antraciet. Vind het wel een beetje jammer
omdat ik de comet velgen veruit het mooiste vindt en je deze volgens mij niet zo vaak tegen komt. En om ze in deze kleur te kopen en hiernaar over te spuiten wordt denk ik ook weer zo duur. Tsja maar blijven spotten.