Wanneer ik schakel of het gas loslaat en weer optrek is er een wat stoterige ruimte waar te nemen. Mijn dealer vermoed dat dit te maken zou kunnen hebben met een kantelende motor, die heen en weer beweegt tijdens schakelen, gas loslaten en weer optrekken.
Voorheen vertoonde de auto deze klachten niet en zijn spontaan ontstaan. Het is niet erg hinderlijk maar m.i. hoort dit niet.
Ik dacht dat e.a. met een overbrenging van.. te maken kan hebben?
Wie weet raad?
Volvo V70 D5
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Motorsteun is een mogelijkheid, maar wellicht dat je in onderstaand deelforum meer succes kent, in dit gedeelte rijden er geen D5's rond, die zijn niet geleverd in deze auto's...
http://www.volvo-forum.nl/viewforum.php?f=73
Succes ermee!
http://www.volvo-forum.nl/viewforum.php?f=73
Succes ermee!
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
- Oceanracer
- Geartronic member
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 06.07.2006 - 12:26
- Locatie: Groningen
Een D5 in een 850 - S70 - C70 - V70 classic? 

Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
op een kratje achterinOceanracer schreef:Een D5 in een 850 - S70 - C70 - V70 classic?
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41035
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
mods edit
verplaatst naar de V70 rubriek
verplaatst naar de V70 rubriek
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25.05.2007 - 14:26
Ik heb min of meer hetzelfde probleem met mijn V70 2.5T uit 2007. In het begin niet maar na enige tijd dook het op. Ook hoorde ik (met raam open langs de vangrail) een klik in de voortrein bij wisseling van motorbelasting.
Vandaag bij de dealer geweest voor een onderhoudsbeurt en hem gewezen op dit punt. Zij zeiden dat dit komt door de sterkte van motor (210pk/320nm); geen punt voor zorgen. Toch hebben ze de bouten van de aandrijfassen aangetrokken en aansluiting met de bak gelijmd!! Probleem lijkt nu weg (heb nog te weinig gereden om het echt vast te stellen)
Ben toch wel verbaasd over de oplossing. Hoe zou dit zijn met een T5 of en R (hoewel die laatste heeft altijd AWD)
Zouden ze bisonkit montage kit gebruikt hebben?? Vindt het toch een raar verhaal voor een Volvo (het is toch geen Lada).
Vandaag bij de dealer geweest voor een onderhoudsbeurt en hem gewezen op dit punt. Zij zeiden dat dit komt door de sterkte van motor (210pk/320nm); geen punt voor zorgen. Toch hebben ze de bouten van de aandrijfassen aangetrokken en aansluiting met de bak gelijmd!! Probleem lijkt nu weg (heb nog te weinig gereden om het echt vast te stellen)
Ben toch wel verbaasd over de oplossing. Hoe zou dit zijn met een T5 of en R (hoewel die laatste heeft altijd AWD)
Zouden ze bisonkit montage kit gebruikt hebben?? Vindt het toch een raar verhaal voor een Volvo (het is toch geen Lada).
-
- 1st Gear member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 29.09.2007 - 12:18
Ik weet het, ik gooi een oud topic omhoog maar ik kwam dit topic tegen en ik heb precies hetzelfde.
Ik zal de motorsteunen eens (laten) bekijken. Het verhaal van plemaire geloof ik niet zo in.
Iemand nog updates or ideeen
Ik zal de motorsteunen eens (laten) bekijken. Het verhaal van plemaire geloof ik niet zo in.
Iemand nog updates or ideeen
