Die volg ik niet helemaal.Edgar schreef:Dat zou ik niet eens willen... iederen auto is toch weer verschillend, vandaar dat ik een voorstander ben van maatwerkRichard S schreef:Ja is ook zo.xc-men schreef:Richard, dat is een goeie, ik vraag me dat nu ook af.
Ik weet dat de software een link heeft met de VIN van je auto en dus niet op een ander auto past omdat die een andere VIN heeft maar Rica of BSR kan dat zo aanpassen en dat moet toch niet zo duur zijn. Maar goed ik werk zelf ook in de automation-software business en het grote geld word gemaakt met de Software niet met de Hardware.
Gaat er bij om dat ik mijn auto erg graag wil chippen maar het kan ook heel goed zijn dat ik over een jaar of iets meer een andere v70 koop. En dan vind ik het weer zonde van de kosten voor de ppc als ik die dan niet nog een keer kan gebruiken.,
En v70 D5 met 163pk en 340 nm uit 2002 is hetzelfde qua motor en gevoel als een v70 D5 163pk en 340nm uit 2004. Zelfde motor zelfde onderdelen alleen nieuwere auto en minder kilometers gelopen(anders heeft het geen nut om hem in te ruilen)
Dus kun je zowel de eerste als de tweede optie chippen naar 105 pk en 400nm. Lijkt mij zo. Het gaat mij jniet om topsnelheid ofzo. Allee om wat meer trekkracht onderin en dus soepeler