De joystick was het moeilijkst weg te werken, gezien deze normaal bij de handrem zit. Echter bij het model van de 440 was dat geen optie. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om hem in mijn deur te monteren, het resultaat mag er wezen!
De draad van de joystick netjes door de rubberen buis getrokken en is aangekomen in de auto.
Het display was het volgende probleem, ik heb deze plek uitgekozen omdat er op de midden console geen plek meer was (hier zat ook al mijn Parrot carkit). De draad heb ik langs heb ik achter het deurrubber weg laten lopen.
Gezien het feit dat mijn autoradio nog geen AUX in heeft, was ik genoodzaakt om de FM module te gebruiken (werkt trouwens prima!) Zoals je ziet is het een behoorlijke dradenzooi achter mijn radio, maar het past er allemaal net in. De langere draden die je ziet zijn van mijn Parrot systeem, moet ik ooit nog eens inkorten maar geen zin in.
Net zoals de splitters voor mijn compo set en de module voor de parrot carkit, heb ik de module van de Harman Kardon weggewerkt net onder het dashboardkastje. Hier was nog een mooie open plaat waar alle onderdelen op zitten geplakt.
Voor easy access heb ik de Ipod in het dashboardkastje neer gelegd. Deze haal ik er gewoon elke keer uit als ik de auto niet gebruik.
Al met al een half dagje klussen, maar het resultaat mag er zijn