kachelmotor vervangen

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
alex70
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 14.01.2008 - 11:28

De kachelmotor van mijn v70 bj '98, doet niets meer. Kun je deze gemakkelijk zelf vervangen , of moet het hele dashboard eruit?
theboz
2nd Gear member
Berichten: 244
Lid geworden op: 11.08.2006 - 19:06

Dashboard kastje (rechts) er uit en blower los makken enkele parkers
meestal is de weerstand ook stuk advies beide vervangen
The Boz
alex70
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 14.01.2008 - 11:28

dank je wel, nu nog een nieuwe kachelmotor
Gebruikersavatar
Hans
8th Gear member
Berichten: 10603
Lid geworden op: 31.07.2005 - 20:41
Locatie: Z.O.Brabant
Contacteer:

autorima.nl
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Gebruikersavatar
raymond01
3rd Gear member
Berichten: 393
Lid geworden op: 15.10.2007 - 17:53
Locatie: Arnhem/Zakynthos

Vindt je autorima wat Hans.
Met Boy heb ik goede ervaringen.
___________________________

Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Gebruikersavatar
redikim
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 08.09.2007 - 23:14
Locatie: Noord Brabant

Heb zaterdag helaas ook een kachelmotor moeten vervangen, deze gaf via het ecc paneel storing. Piekspanning te hoog, storingscode CM433.
Vervangen is redelijk simpel, ik ben geen techneut maar na 30 minuten was alles vervangen en weer terug dicht gebouwd.

Voorlopig werkt alles nu weer naar behoren, zonder rare bromgeluiden.
Heeft zo voor mijn vakantie helaas wel € 294,- excl. BTW gekost en dan heb ik het zelf nog gemonteerd, en dat bij een auto met pas 75.500 Km op de teller.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.


S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé

Life is better lived together
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”