ik heb nog wel ssn setje Atrues, zit nog wel een auto aan vast

Ik zou de Leon als eerste laten afvallen. Dashboard is goedkoop plastic, alsof je met een auto uit een klasse lager te maken hebt.sbv schreef:Nope,
C30 blijft voor prive gebruik en lease...........tja
Mogelijke kandidaten:
Volvo V50 2.0 d edition 1, wat duur in lease kan er dan geen opties meer op nemen
Volvo V50 1.6 d edition 2. ben bang dat de motor me teveel gaat tegenvallen
Volvo (C30 2.0 d momentum)2e C30 voor de deur ...
Audi A3 2.0 tdi sportback, optie Xenon
BMW 118 d corporate business, optie sportstoelen, auto airco
Seat Leon 2.0 tdi FR. optie Comfort pakket en xenon
Bij de BMW vond ik het zicht naar achteren heel slecht en eigenlijk wel storend.sbv schreef:Aangaande de Leon, klopt inderdaad. Ik heb bijna 2 jaar een Seat Altea gehad en die is bijna gelijk binnenin.
Momenteel neig ik het meeste naar de Audi en de BMW, alleen met BMW zit ik wat met een imago probleem, maar dit zit tussen mijn oren. Volvo en Audi is wat gelijk kwa gevoel, een BMW helemaal niet echter heeft de BMW verreweg de beste zitpositie voor mij (wel met de sportstoelen overigen)
Heb je zelf nog andere alternatieven waar ik mogelijk niet aan gedacht heb ?
In de eerste 5 maand zijn er 825 C30's verkocht, tegenover 1826 vorig jaar (zelfde periode). Dan is de verwachting dat er mooiere cijfers te zien zijn in de komende maanden? Of zullen die 600 alleen gekocht zijn door mensen die toch wel een C30 hadden gekocht?Paul schreef:Uberhaupt apart dat iemand bij Volvo Nederland denkt "Als deze actie goed loopt" Nou als deze actie niet goed loopt dan weet ik het ook niet meer, maar wat ik wel weet is dat al die 600 auto's verkocht zijn!
Okay, verwachting is dus dat de verkoopcijfers een stijgende lijn laten zienPaul schreef:Ik ken ook mensen die er eentje hadden en nu eentje willen
Maar ik ken ook iemand die zit te kijken om de V50 weg te doen en een knalrode C30 1.8 Sport met Business Line te nemen
@ VolvoMafia: Het is inmiddels bevestigd.Dan heb jij volgens mij een andere VCNL gesproken.
als iemand zijn auto na een jaar weg doet moet hij serieus rekening houden met een afschrijving van 30%, even uitgaande van jouw XC90 van € 85.000,--, de vraagprijs van een 1 jaar oude auto zal zeker boven jouw inruilprijs van die --/-- 30% liggen, een 1 jaar oude XC90 D5 vind je dus zonder meer voor > € 60.000,-- (een 1 jaar oude C30 met een nieuwprijs van € 30.000,-- vind je ook voor rond de € 22.500,--)Autogek schreef:Dan wil ik bij deze wel een company car van een jaar oud.bart simpson schreef:Bij ieder merk is je afschrijving het eerste jaar rond die 30%, het kan bij duurdere modellen wel oplopen tot 40%, als iemand (te) veel geld moet betalen voor een 1 jaar oude auto koopt hij doorgaans toch echt een nieuwe, die kan hij/zij precies zo uitzoeken zoals hij/zij hebben wel, waarom ruil je na het eerste jaar al in?
Bestelling XC90 summum d5 80.000,- nieuwprijs. - 40% dus nu voor 48.000,- ( Nou een ding kan ik je zeggen nergens koop je voor deze prijs zo,n auto!)
Eeen dink is voor mij zeker 33% afschrijving op een C30 is extreem veel!