Dit is 'm dan, ben er erg blij mee.
Mooier dan ik had verwacht, alleen de dubbele blue-tooth moet nog worden uitgebouwd aangezien de dealer vergeten was dat dit standaard in de MY2009 was.
Volgens mij is bluetooth niet standaard geintegreerd, maar als optie.
Ik vermoed dat de dealer dit op 2 plaatsen heeft aangegeven. Fabrieksoptie bluetooth besteld + later zelf opgezet.
Trouwens zeer geslaagde interieurcombinatie. Gevoelige kleur wit (spreek uit ervaring, ik heb het R-design interieur), maar ziet er heel mooi uit in combinatie met het dashboard en het hout.
Trouwens wat heb jij een fabriek aan je sleutel hangen. Vind je dat niet iritant rammelen, bovendien lijkt het mij het dashboard te beschadigen.
Wat dom van je dealer zeg, stond zeker op de order dat er een bluetooth in moest, natuurlijk later standaard op een edition 2.
Apart, heb jij daar trouwens foto's van, van je geintregreerde telefoon?
Heb je nu bijvoorbeeld bij je radio 1,2,3 etc ook letters? zoals bij de geintregreerde normale telefoon?
En heb je de bel en neerleg knop op het stuur?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Mooie auto! Goede combinatie met in- en exterieur. Lijkt die van mij wel die ik eind deze week mag ophalen.
Veel goede en uiteraard veilige KM's gewenst.
Ik volvo-forum meeting? Nee, zohiezo kan ik niet alleen komen, en vader heeft geen tijd.. We gaan binnenkort op vakantie, dus we zijn hard bezig met alles klaar maken enzo.
Misschien moeten ze de garagemedewerkers verplichten om elke week even een half uurtje hier op het forum door te brengen, dan weten ze precies wat de specs van het aankomende modeljaar is en hadden ze zich de fout van de dubbele bluetooth kunnen besparen
Mooie combi, ik ben niet zo´n liefhebber van dat hout, maar ik vind het hier wel erg mooi staan!
Hout vind ik ook erg mooi, heb erg lang getwijfeld of ik het zou bestellen maar absoluut geen spijt. Ook alleen maar positieve reacties op gehad de afgelopen paar dagen.
Geintegreerde bluetooth is geweldig. Bladeren door adres boek, via middenconsole zoeken op (meerdere) letter(s). En inderdaad via stuur opnemen of neerleggen, super.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Mooie auto en dat V O L V O mistaat niet op de V50.
Zelf zou ik kiezen voor aluminium ipv hout, maar goed dat smaken verschillen. Verder zwarte auto icm lederen lichte interieur perfect.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's