Idd! Had mij er niet echt in verdiept en ging alleen naar carglass om een sterretje te laten maken. Helaas was ik nu weer net die ene % waar het mis gaat en moest een nieuwe ruit hebben. Was dus geen kwestie van verkeerde zuinigheid (blijkt dat mijn dealer het verschil vergoedt), maar meer een kwestie van onwetendheid.hans anesthesie schreef:Dan heb je niet goed gelezen her en der....
Sommige verzekeraars, de jouwe blijkbaar niet< sturen je linea directa naar Carglass, omdat ze daar een contract mee hebben.
Als je verder onwetend bent over de carglass praktijken zul je daar gewoon naar toe rijden.
Dat heeft niets met valse zuinigheid of een net iets te dure auto te maken...wat een onzin zeg :evil:
Maar vandaag weer een nieuwe en deze is iig beter gemonteerd, zodat ik weer zonder bijgeluid kan bellen. En ik heb, dankzij jullie commentaar, weer wat geleerd voor een volgende keer. Vind overigens dat mijn winterbanden rumoerig zijn.
Jeffrey