Hoi stef,
Heb je volgens mij op de meet bij Utrecht gezien,
Wellicht herriner je mijn oplossing nog.
Sub in het reservewiel.
Versterker onder je stoel. Indien genoeg ruimte onder de bestuurdersstoel, maar test wel in de laagste en hoogste stand. Makkelijker is de bijrijder zijde. Bij de meeste is deze niet in hoogte verstelbaar en zodoende genoeg ruimte. Maak van aluminium een U-profiel en bevestig deze aan de bouten van de stoel en moteer hier de versterker op. Zodoende geen sta in de weg in de bagageruimte.
Draad van je + zekeren op / bij je accu. Makkelijk is dan via het gat van je snelheidsmeterkabel. ook zit er helemaal onderin (net onder de pedalen nog een gat. die zou je ook kunnen gebruiken. Heb de draad in het midden liggen, maar dan moet wel je middenconsole er uit. Je achterbank moet er in ieder geval uit. Je zou ook voor de zijkanten kunnen gaan. Maar dan moeten de voorste zijpanelen eruit. De dorpel beschermes kun je laten zitten, maar dan moet je alleen de bekleding er onder vandaan trekken, ik vind dit makkelijker dan de dorpelbeschermers verwijderen.
Remote het beste van je radio halen, zou hem niet delen met de antenne.
Je trekt de lineout toch al, das geen extra werk en bij een beetje kwalitietsdraad zit hij erbij aan.
Maar maak eerst een karton model van je versterker en ga daarmee passen waar je hem wil hebben. (niet onder de mat, ding heeft koeling nodig). En daarna de draden trekken. (ps neem een zo dik mogelijke kabel als je je kunt veroorloven, het is de basis van je systeem. Een dikke draad geeft minder snel kans tot storing en de mogelijkheid om later er nog wat bij te zetten.