PS de howto over de koplampen volgt snel!
Ach en harder dan 120 mogen we toch nietstefmen schreef:Hmmm.. Ik moet wel erbij zeggen dat het bij het ene wegdek sneller is als bij het andere.. En de autoweg waar ik nu even harder heb gereden dan normaal rij ik normaal niet... Boven de 160 gaat het weg..ArjenM schreef:Lijkt mij toch dat het niet goed uitgebalanceerd is. Is boven een bepaalde snelheid de trilling weg? Vooral omdat het nu verplaatst is van 130 naar 140 km/u lijkt mij dat ze het niet goed uitgebalanceerd hebben.
Ik kan er inderdaad eens mee teruggaan. Banden wisselen heb ik al eens gedaan. Grip is dan stukken minder en probleem blijft.ArjenM schreef:Zou ook aan de banden kunnen liggen. Of het aan de achterwielen kan liggen weer ik niet. Je zou er naar terug kunnen gaan en het probleem voorleggen en vragen of hij een oplossing weet. Als het aan de banden ligt en achter heeft het minder invloed, zou je de voorbanden naar achter kunnen zetten en op de velgen die nu achter zijn nieuwe banden kunnen leggen. 2,8 mm is voldoende, maar wel binnenkort aan vervanging toe. Ik zou ze wel onder de 2,5 mm vervangen en zeker bij 2 mm.