Mijn electrische schuifdak leek aanvankelijk niet te werken. Nu ben ik er eindelijk achter dat hij het perfect doet als ik de verlichting knop maar aan laat staan.
Na veel studeren snap ik de filosofie achter het alarm en beveiligings systeem en ik moet zeggen dat is goed doordacht, uiteraard het is Volvo dus veilig.
Maar waarom hebben ze bij Volvo het rijden met een open dak gekoppeld aan het rijden met je verlichting aan????
Het is een V70 uit 1997
Victor
toch weer een schuifdak vraagje
- aussie-bas
- 1st Gear member
Mijn schuifdak doet het ook met de lichten uit.
En bij mijn Volvo kunnen de lichten wel uit. Geen idee of dat een typisch Australische setting is of niet. Je ziet hier ook wel meer Volvo's rijden zonder licht aan.
En bij mijn Volvo kunnen de lichten wel uit. Geen idee of dat een typisch Australische setting is of niet. Je ziet hier ook wel meer Volvo's rijden zonder licht aan.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
- den toerist
- 5th Gear member
[quote="
Maar waarom hebben ze bij Volvo het rijden met een open dak gekoppeld aan het rijden met je verlichting aan????
Het is een V70 uit 1997
Victor[/quote]
Normaal gezien zou dit probleemloos van elkaar moeten kunnen werken.
Het lijkt me een achteraf ingebouwd exemplaar.
Waar men een verkeerde stroomdraad gebruikt heeft om het schuifdak op aan te sluiten.
Het is een V70 uit 1997
Victor[/quote]
Normaal gezien zou dit probleemloos van elkaar moeten kunnen werken.
Het lijkt me een achteraf ingebouwd exemplaar.
Waar men een verkeerde stroomdraad gebruikt heeft om het schuifdak op aan te sluiten.