Enne hij was mooi. Complimenten voor forumlid ikort:

Nou hij schitterde zo dat andere xc's in het niet verdwenenlkort schreef:Dank voor de complimenten, heb ik hem niet voor niks gepoetst.
De huid verkopen voor dat de beer geschoten is?hans anesthesie schreef:Ik zeg: in het najaar houden we een XC meeting!!!!!
Hij had een mooie eind 2004 XC benzine (beige) staan, met 53.000 km.hans anesthesie schreef:Komt er nog een mooie summum bij meneer Klok Smit dat je weet?
En ik heb me destijds kapot gezocht achter een handgeschakelde,... Het is een 2.5T geworden met handbak. Sneller en zuiniger dan de geartronic (8.1sec 0-100 kmph)hans anesthesie schreef:Dat is inderdaad een erg mooie auto. Wat vinden jullie van die stoelen. Het is geen leer. skai/kunstof. Heb mijn bedenkingen erbij. Geartronic hoeft van mij niet persé. Alhoewel ik hier op het forum verneem dat een Xc zonder bijna onverkoopbaar is. Misschien dé reden dat deze wagen bij PAC al wat langer te koop staat......
Tot nu toe was ik erg gefixeerd op electrische stoelbediening. Mijn vriendin is een stuk kleiner en het lijkt mij reuze handig met die geheugenfunctie. We gaan beiden evenveel gebruik maken van de auto.
Of is het mnisschien wat overdreven en gaat het met de handbediening net zo vlot. Heb nu namelijk het idee dat ik een week moet draaien om de juiste stand weer terug te vinden![]()
In deze van PAC zit geen RTI en geen HU850 en een stoelverwarming kan niet meer gemist worden.
Zeg je toch gewoon: "hij is verkocht mits........" zie boven.hans anesthesie schreef:In deze van PAC zit geen RTI en geen HU850 en een stoelverwarming kan niet meer gemist worden.