Ook aan het knutselen geweest vandaag?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
arnoud
8th Gear member

Ik wel... toch iedere keer weer iets verzonnen om te doen :lol:

Deze keer:

Afbeelding

een chrome drukknop op de achterklep gezet (viel reuze mee als de stomme klemmetjes die het slot met de sluiting van de achterklep verbonden tenminste los willen, toch maar één knijpblaar op m'n duim opgelopen :roll: ) en een andere antenne erop gezet. Deze antenne was origineel aluminium, maar heb ik eerder deze week alvast zwart gespoten. Ik had er eerst een langere alu-zwarte erop zitten maar er stoorde me twee dingen aan die antenne: iedere Golf die ik voorbij zag rijden had 'm op 't dak en hij schuurde tegen de spoiler aan als de klep helemaal open stond...

Ik had waarschijnlijk ook een stuk schonere handen gehouden als ik eerst de achterklep ook maar een klein beetje schoon had gemaakt...

En ook maar m'n PDA klem geïnstalleerd:

Afbeelding

Via eBay vorige week een goedkope tweedehands beugel gescoord (deze) voor ongeveer een tientje incl. shipping en daar met twee tiewraps m'n eigen houder opgemaakt. Dus nu ook weer van die zuignap op de voorruit af...
Ben
Executive Member
Contacteer:

Netjes hoor. Kun je de luchtroosters nu nog bedienen?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
arnoud
8th Gear member

Ja, redelijk... Er zit ongeveer 1-2 cm tussen de beugel en de roosters, dus ja, je kunt er nog bij... Sort of... En met een beetje beleid is de bracket verschuifbaar...

M'n eigen grootste probleem is dat als de PDA er in zit, dat het alarmknipperlicht lastig te bereiken is...
gelebanaan
4th Gear member
Contacteer:

Ik heb mijn pda er al een paar maanden zitten en vindt het wel prima zo lucht kan er nog redelijk goed langs stromen. en hij zit op een mooie kijk hoogte.

Ik heb de mijne ook iets meer opgeschoven zodat je beter bij de alarmlichten kan komen.

Ben wel benieuwd hoe de rest van je auto er uit ziet. zal hem op de meeting wel zien 8)

Afbeelding
www.swedeperformance.nl saffron C70RS MTE tuned 340PK/500NM
Afbeelding
arnoud
8th Gear member

Hij kan nu wel wat meer naar links, maar 's zomers wil ik toch echt de frisse lucht van de airco kunnen gebruiken, warme lucht komt er toch nooit uit... Ik zal morgen eens kijken hoe het bevalt. Ik moet toch nog een kabeltje aanleggen voor de stroomvoorziening want alles vanaf de batterij draaien met bluetooth aan vreet toch wel veel stroom...
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Mooi stukje huisvlijt. Ik zal het gaan zien op de meeting. Staan jullie daar met jullie mooi verbouwde auto's. Kom ik gekeken met m'n standaard bak. :cry:
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
arnoud
8th Gear member

Zullen we 'm dan ruilen? :D

Maar je hebt nog een paar weken, dus snel aan de slag! :)
Hans
8th Gear member
Contacteer:

ja! effe m'n schroevendraaier pakken :lol:
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”