Beste mensen ik heb een achteruitrij camera gemonteerd en een HW2 IMIV met de volgende software: iMIV-R3.06_01.03.00_SAT-TV-DVD-RC. Alles werkt naar behoren maar als ik net even te hard achteruit rij wordt de camera afgesloten en krijg ik het normale RTI scherm. De HU850 moet ik afstemmen op SAT 1 om geluid van de iPod te krijgen maar ik krijg het niet voor elkaar om de songteksten in het schermpje te krijgen. Gebruik ik soms de verkeerde software. Ik heb de DVD versie van de RTI.
Alvast dank voor suggesties
p.s. wat ik ook gaaf zou vinden is als ik de camera als een soort achteruitkijkspiegel zou kunnen gebruiken.
Achteruitrij camera
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
@Barlin,
Ik ga eens even proberen heeeel hard achteruit te rijden. Ken het fenomeen namelijk niet
Het gaat om je S60 2.5T automaat?
Van wanneer is deze auto?
Songtexten, even op knopje 3 drukken op je HU, dan ga je naar advanced modus.
Download anders even de handleiding?
Ik ga eens even proberen heeeel hard achteruit te rijden. Ken het fenomeen namelijk niet

Het gaat om je S60 2.5T automaat?
Van wanneer is deze auto?
Songtexten, even op knopje 3 drukken op je HU, dan ga je naar advanced modus.
Download anders even de handleiding?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- 2nd Gear member
Ga ik direct proberen. De S60 2.5T is van 2006. Het heeft er volgens mij mee te maken dat bij 5Km per uur de video/dvd etc wordt uitgezet. Dank alvast.
Groet Bart.
S60 2.5T Automaat (alles erop en eraan)
S60 2.5T Automaat (alles erop en eraan)
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Laat even weten aub nog Barlin? Heb het geprobeerd, maar VWIM/geen VWIM maakt bij een S60 2002 en een V70 2007 achteruit niet uit.
Was jij dit trouwens?
http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/ ... an-vandaag
Was jij dit trouwens?
http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/ ... an-vandaag
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu