Heb enkele dagen geleden mijn thermostaat vervangen van mijn 440( b18fp, 1.7) omdat de temperatuur erg schommelde en de kachel niet meet warm werd. Alleen heb ik nu het probleem dat de temp meter op 3/4 blijft staan. De fan slaat wel aan maar de temp daalt niet of nauwelijks. Simpelweg een geval van beter ontluchten of..????
Ieder suggestie is welkom. Mijn vrouw vindt het wat minder plezierig rijden met zo'n hoge motortemp.
Tsja, perfect toch op 3/4
Ka nniet beter zeggen, zo rij ik al 19 jaar rond..... behalve een half jaartje geleden toen hij op 1/3 stond en de ruiten niet meer ontdooiden.
Nieuwe thermostaat en hij staat weer op 3/4
Wim
Volvo 440 1.6i + ComfortLine Pakket, 83pk multipoint injectie, katalysator,
bouwjaar jan-1995, eigenaar sinds 11-04-2016, gekocht van mam,
190.000 km. Doe alles zelf. Volvo 440 GL 1721cc 89pk carburateur katalysator,
bouwjaar september-1989, eigenaar sinds 16-12-1994, gekocht van pap,
325.080 km. Doe alles zelf.