Besten,
omdat de Funkwerk Ego flash - mede door de tekstkleur - het beste past bij mijn interieur, maar ik verder niet echt bekend ben met het merk vraag ik me af of iemand er ervaring mee heeft. Of met één van de andere modellen van het merk. De mp3 afspeelfunctie boeit me niet. Is er een mutebox nodig, of gaat het telefoneren sowieso al via de autoradio?
Dank u zeer!
Funkwerk Ego Flash, ervaring?
- Michael Oud
- 5th Gear member
Volvo 940 SE
-
- 1st Gear member
Ik heb 2 maanden geleden een EGO Talk laten inbouwen met KRAM mutekabel. Ik ben zeer tevreden over deze carkit, hij geeft een beter ontvangst en geluidskwaliteit dan mij Nokia CK-7W.
Je hebt niet per sé een mutebox nodig, je kunt de EGO gewoon op een speaker aansluiten, alleen dan moet je wel je radio uitzetten als je belt. Als je een autoradio hebt waar al een muteingang op zit, dan kun je die het beste gebruiken. In dat geval schakelt de autoradio zelf het radiogeluid uit als je belt.
Al je geen mute op je autoradio hebt, kun je ook een mutebox (ook van Funkwerk) of mutekabel (bijv. van KRAM) gebruiken. Kost niet veel extra en werkt prima.
Ikzelf maak veel gebruik van de MP3 stream functie van de EGO. Al mijn muziek van mijn gsm (Nokia E51) speel ik af via bluetooth via de EGO naar mijn autoradio (High Performance van V50 MY08). Geluid is super en ik hoef geen CD's meer te wisselen
Je hebt niet per sé een mutebox nodig, je kunt de EGO gewoon op een speaker aansluiten, alleen dan moet je wel je radio uitzetten als je belt. Als je een autoradio hebt waar al een muteingang op zit, dan kun je die het beste gebruiken. In dat geval schakelt de autoradio zelf het radiogeluid uit als je belt.
Al je geen mute op je autoradio hebt, kun je ook een mutebox (ook van Funkwerk) of mutekabel (bijv. van KRAM) gebruiken. Kost niet veel extra en werkt prima.
Ikzelf maak veel gebruik van de MP3 stream functie van de EGO. Al mijn muziek van mijn gsm (Nokia E51) speel ik af via bluetooth via de EGO naar mijn autoradio (High Performance van V50 MY08). Geluid is super en ik hoef geen CD's meer te wisselen

Volvo V40 D2 Summum MY14, Caspian Blue, 17 inch Mannan, adaptive bi-xenon, business pack pro, difussor kit met dubbele uitlaat, afneembare trekhaak
Fiat 500 S cabrio TwinAir, zwart, 16 inch
Renault Megane Estate dCi 130 Privilege
Volvo V50 2.0D Edition I MY08
Volvo V50 2.0D Momentum MY05
Alfa 147 1.6 Twin Spark Veloce, 5 drs
Alfa 146 1.9 TD
Alfa 33 1.5 IE MY91
Alfa 33 1.3 MY87
Fiat 500 S cabrio TwinAir, zwart, 16 inch
Renault Megane Estate dCi 130 Privilege
Volvo V50 2.0D Edition I MY08
Volvo V50 2.0D Momentum MY05