iMIV + iPod = playlist?

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
Qinx
2nd Gear member

Hoi,

Ik heb vorige maand een iPod classic 160Gb en de iMIV gekocht, en nu heb ik een paar vraagjes (ik moet de handel nog inbouwen, dus misschien wijst het zich straks vanzelf). Ik weet bijna wel zeker dat de vragen al eerder gesteld zijn, maar ik kan - blijkbaar - geen zoektermen bedenken die me de antwoorden verschaffen. Dus hier gaan we:

Ik heb een V40 '02 met HU-1205, iPod Classic (G6), iMiv + bekabeling.

- Moet ik verplicht playlists aanmaken op m'n iPod? Ik heb nu geen enkele playlist, en kies wat ik luister (bij gebruik zoals de iPod bedoeld is: als MP3 speler) op basis van Artiest of Album. Kan dat ook met iMiv?

- Als ik dan een playlist aanmaak, hoe zit het dan met dat maximum van 99 nummers? Momenteel staan er 13385 (geen typfout) liedjes op m'n iPod, en om die nou allemaal in lijstjes van 99 in te gaan delen zie ik niet zo zitten...

- Uit de handleiding van Sensolutions haal ik dat ik alleen cryptische omschrijvingen kan krijgen van playlists, maar ik weet haast wel zeker dat ik op dit forum ergens gelezen heb dat mensen Artiestnamen en Songtitels te zien kregen op hun HU. Ik kan dit echter niet meer terugvinden, dus als iemand mij een duidelijk topic weet te geven, of kan uitleggen hoe en wat, dan graag.
RhodanXC
2nd Gear member

Bij mij werkt het als volgt icm een HU-803:

1) de playlists op de Ipod kun je via de radio in het display zien. Max aantal playlists is geloof ik 99.
2) nummers die niet in een playlist staan, aangetsuurd via of de artiesten of albums, doe je op de Ipod zelf.
3) Je kunt in een playlist net zo veel nummers zetten als je wilt, bij mij telt de nummering na 99 gewoon door.
4 Ik krijg de artiestennaam + naam van het album in m´n display.

Ik hoop je vragen voldoende beantwoord te hebben, suc6 iig.

ps zelf zit ik ook al op zo´n goeie 10.000 nummers + nog wat video....
Qinx
2nd Gear member

En de titels van de playlists? Krijg je die ook te zien, of moet je het doen met "TRKXX", en maar gokken welke playlist dat dat is? (Nou zal het zeker in het begin sowieso al moeilijk worden om goeie playlists te verzinnen, dus ik zal er niet meteen 99 hebben...)
RhodanXC
2nd Gear member

Titels van de playlists krijg je ook te zien.

Tip voor je playlist: Op genre......
De playlist staat gewoon op alfabetische volgorde. De standaard playlists komen ook nog in het rijtje terug.
Overigens herkent de Imiv playlists die of beginnen met een nummer OF beginnen met een ltter. Indien je beide gebruikt zal je Imiv alleen de nummerieke playlists herkennen
Tot oktober 2013: V70 XC 2.4T 2001 250dkm
Huidig V40 D2 R-design Caspian Blue
Qinx
2nd Gear member

Mooi, dan ben ik heel benieuwd. Morgenochtend gaat ie er in :-)

Bedankt voor je antwoorden...
Qinx
2nd Gear member

Nou, hij zit er in, en hij doet het :-)

Ik zie alleen geen titels, ik zie alleen de cryptische codes. Moet ik nu nog iets speciaals doen, of ligt dit aan het verschil tussen de HU-1205 en bv de HU-803 van RhodanXC?

Edit:
Ik moest inderdaad nog iets doen, namelijk even een nieuwe firmware installeren die het MD-C kanaal toevoegt :)

Mooi dingetje (updaten van firmware deed me denken aan dat programma op de radio vroeger waar je computer programma´s kon opnemen en dan later op je C64 kon draaien 8-) )
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”