sunblinds of rolschermpjes tegen de ruiten??

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
volvo rob
2nd Gear member

Ik heb de sunblinds voor de achterruiten vorig jaar zomer gekocht en nog nooit gemonteerd gekregen.
wat een $#%^%@-dingen.

Ik haal met mijn ogen dicht een motorblok uitelkaar, maar kan die krengen niet op hun plek krijgen.
Er klopt iets niet aan de constructie van die dingen; de klemmetjes deugen niet en ze blijven niet zitten.
Had ik er eindelijk 1 redelijk op zijn plek, en met de eerst volgende rit trekt mijn zoontje hem er weer af.

Deze zomer weer een poging gewaagd, maar ik krijg ze er niet in; wordt er poep-chagrijnig van.

Dus, zgan-sunblinds te koop, weg met die krengen.
rekening aanwezig, 31.05.2007 gekocht. 1/2 keer gemonteerd geweest.
Zet de advertentie ook nog wel in te koop aangeboden ivm met anders topic-vervuiling.

Bah, wat een shit-dingen!
vincent65
3rd Gear member

Wel vreemd die van mij zitten er nu een maand op maar er is nog geen klemmetje of iets losgeraakt (ja ik rijd er ook mee :confused1: )
En ze bevallen mij prima.
Volvo 440
Volvo V40 1.8i
Volvo V70 170pk aut.
Hendrik-Jan
1st Gear member

Ik heb ze er sinds vanmiddag ook inzitten. Makkelijke montage. En het staat nog mooi ook.
2001 Volvo V70 2.4 140pk Te koop: HIER
2000 Lotus Elise S1 111S
crackedtooth
5th Gear member

vincent65 schreef:Wel vreemd die van mij zitten er nu een maand op maar er is nog geen klemmetje of iets losgeraakt (ja ik rijd er ook mee :confused1: )
heh, als je de ruit niet vantevoren schoongemaakt hebt... tja
:p
op vette laag plakt weinig

likewise
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
toppertje
6th Gear member

volvo-rob! je hebt een pm!
geen glans zonder wrijving
crackedtooth
5th Gear member

Plc schreef:
crackedtooth schreef:
vincent65 schreef:Wel vreemd die van mij zitten er nu een maand op maar er is nog geen klemmetje of iets losgeraakt (ja ik rijd er ook mee :confused1: )
heh, als je de ruit niet vantevoren schoongemaakt hebt... tja
:p
op vette laag plakt weinig

likewise[/quote

Volgens mij plak je ze otigineel niet op zijruit maar schuif je de klem
tussen de ruit en het plastic randje ........ dus ...... je kunt schoonmaken totdat er geen ruit meer over is maar dat maakt niet uit .... achter wel
klem = passagierruiten, klemmen onder de rubbers
bagagedeur= plakkers
zijkanten bagage= offficieel geen plakker, maar gebruik ik zelfde plakkers als voor bagagedeur, er zijn er toch 10 mee gezonden
3 per raam dus, 2 zijruiten en 1 achterdeur.
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
Oceanracer
Geartronic member

Achterdeur idd gewoon geklemd tussen de rubbers in, en er heeft er bij mij nog niet 1 losgelaten, terwijl ik ze er al 2 jaar in heb zitten.

Voor helemaal achterin gebruik ik niets. Gewoon klemmen tussen de raamstijlen. Soms, valt links achter wel eens de sunblind op de "grond". Gewoon weer terugplaatsen en klaar...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”