Als we het over probleemloos hebben:Ik denk dat mijn volgende auto een Honda Accord zal wordenFuseekogel schreef:Dan zijn we het wel met elkaar eensVolvoKramer schreef: Sorry maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. NCAP is maar een relatief statsiche test. In dynamische laten we zeggen echte situaties waar een autoongeluk paats vindt, komt een C3 er waarschijnlijk toch echt minder goed vanaf dan een S60. Hangt ook af of een eenzijdig ongeluk is of dat er meerdere auto's bij betrokken zijn. Dan speelt bijvoorbeeld gewicht van de auto ook mee.
Je geeft zelf denk ik terecht aan, als je je baseert op NCAP, dat moet je dus niet alleen maar doen.Mijn argument is juist dat de hierboven aangegeven linkjes met betrouwbaarheid verslagen niet zaligmakend zijn.
Je kan je beter oriënteren met het internet door op problemen te zoeken via google of problemcar.nl ook even inlezen op een specifieke auto op diverse fora. elke auto heeft wel een probleem dit is een linkje naar bijvoorbeeld de meest voorkomende problemen meet een BMW e39 http://www.540i6.com/probsfixes.html
Is ook niet bepaald storingsvrij toch?
Evenmin zal een S60 of welke willekeurige auto "probleemloos zijn".

Ik heb nog nooit zoveel problemen met een auto gehad (binnen een jaar tijd)dan met mijn S60 :evil:
De Honda is misschien wat saaier dan een S60 maar vaak wel probleemloos.