Fijn dat het pas gebeurt nadat mn airco in orde is, maar helemaal blij ben ik er toch niet mee. Toen ik eergisteren even m'n raampje open wilde doen gebeurde er niks. Meteen rechts ook even geprobeerd, maar nee hoor. Zekering eruit, nieuwe er in, en ze deden t weer. Tot gisterochtend. Vanmorgen wéér een nieuwe er in, maar nu is het zelfs zover dat de zekering al doorbrandt op 't moment dat ik hem er in duw of het contact aanzet.
Iemand een idee waar ik het probleem kan/moet zoeken?
Zekering van electrische ramen brandt telkens door.
- Michael Oud
- 5th Gear member
Volvo 940 SE
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Heb ik ook ooit gehad met een 960.
Bij de dealer hebben ze het onderzocht.
Het bleek dat in één deur de isolatie van een stroomdraadje niet goed meer was en dat het elke keer vals contact gaf.
Bij de dealer hebben ze het onderzocht.
Het bleek dat in één deur de isolatie van een stroomdraadje niet goed meer was en dat het elke keer vals contact gaf.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Michael Oud
- 5th Gear member
Pffff... oh god... Als er iets is waar ik geen geduld voor heb...
Volvo 940 SE
- Exeres
- 6th Gear member
Lang leven mijn raamzwengels
Nuja..die durven ook wel al een afbreken, maar dat herstellen is iets minder moeilijk!! Hopelijk vind je snel de kink in de kabel.. btw: jammer dat je niet op de zomermeeting was..had graag je 940 eens in levende lijve willen aanschouwen 

- Michael Oud
- 5th Gear member
Ja, ach, ik heb lekker op t strand bij bloemendaal mn vrijdag en zaterdagnacht roesjes weggechilled. 
Raamzwengels zijn wel ok, alleen t ziet er niet uit...

Raamzwengels zijn wel ok, alleen t ziet er niet uit...
Volvo 940 SE
- Fat Rat
- 5th Gear member
Das het voordeel van knopjes, die zitten alle 4 dicht bij de linkerhand.Mathy schreef:Hallo Foristi
Drie van de vier zwengels zitten altijd zo ver weg. :mrgreen:
Groetjes
Mathy
Maar ik zou ook denken aan een kortsluiting ergens... Zou eerst 1 voor 1 de deuren en de kabelboom die daar in gaat nakijken.
Een motortje zou ik niet direct verdenken omdat deze nog niet eens belast worden voordat het mis gaat.
Tsja storing zoeken is ook niet mijn hobby, maar het maakt het al zo veel draagbaarder als je enig idee hebt van wat het zou moeten zijn.
Moet bijvoorbeeld mijn raambediening van de bijrijderszijde achter nazien omdat deze niet goed reageert op de knop op de deur.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- Michael Oud
- 5th Gear member
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat het in één van de schakelaars zelf zit? Mn vader en ik zijn nu tot de voorzichtige conclusie gekomen (voorzichtig door gebrek aan zekeringen) dat hij er pas uit springt op het moment dat de schakelaars in de deur worden geduwd. We dachten daarom dat er een draadbreuk zou zijn in de kabelboom direct onder de schakelaars, maar dit blijkt niet het geval. Vandaar de schakelaars. iemand een idee?
Volvo 940 SE