Heb pas een volvo 460 gekocht. Der zit geen radio in . De stekker aansluiting voor de radio is wel aanwezig. Zo'n plat dubbel geval. Is er een radio die een dergelijke aansluiting heeft? Heb ook nog niet uitgevonden welke speakertjes in de voorportieren horen.
Is er iemand die me hiermee kan helpen?
Als je 2 stekker in het dashbord hebt liggen heb je de verloop van volvo naar iso al.. En iso is universeel met bijna alle merken auto radio's.
Verder kwa boxen in de portier zijn wel te koop bij de betere bouwmarkt beginnend met een P..
Waarschijnlijk heb je nog een oude aansluiting voor de standaard radio.
Bij halfords automateriaalzaak e.d kan je zo,n iso verloop stekker kopen dan kan alle autoradio,s erop:)
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
joh dan plaats ik toch ff foto's van orginele volvo stekkers, weten we meteen waar we het over hebben. dit zijn de stekkers die ik uit een sloper heb geknipt omdat er iemand(een vorige eigenaar) aan het prutsen is geweest in mijn auto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt allemaal voor de adviezen. Heb de radio aan de gang gekregen. Heb speakertjes gehaald bij "p" pasten perfect. Verloop stekker opgeduikeld bij een onderdelen zaak. Kennelijk heeft iemand de 4kante stekker eruit gehaald. Aansluiting voor achter in orde gemaakt. Radio aan en jawel..geluid..Prima zelfs
ja,je hebt een standaard verloopstekker met 1 kant iso stekker en de andere kant 2 aansluitingen voor de standaard stekkers 1 voor de platte en 1 voor de vierkantestekker:)
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)