Dezelfde banden onder de nieuwe V70 maken meer geluid?!?!?!

Zomerbanden, winterbanden, bandenboeren bandenplakken? Kortom alles over het contact met de weg.
Plaats reactie
Rob2u
5th Gear member

Ik heb bij mijn "nieuwe" V70 de velgen/banden van de oude over laten zetten (Michelin 205/55/16) maar ik vind ze wel meer geluid maken :-(
Vooral als je over van dat oude lichte asfalt rijdt is het bandengeluid nadrukkelijk aanwezig maar als ik over het nieuwe asfalt van bv. de A50 (Eindhoven-Nijmegen) rijdt zijn de banden wel perfect stil??????
(Banden allemaal op dezelfde plek als voorheen laten monteren).

Vreemd??????
Volvo V70 2.4T Aut5 2000 my2001 Mystic silver metallic, Premium- Winter- Estate lines, Xenon, HU-603 High Performance audio iMIV-LE, brushed alu interiortrim
Volvo V70 2.4T man 2000 my2001 Scarab Green HU-603 Premium sound
Volvo 245 GLE 2.3 1990 LPG-G3 non-Volvo airco
Wim J
4th Gear member

Rob2u schreef:Ik heb bij mijn "nieuwe" V70 de velgen/banden van de oude over laten zetten (Michelin 205/55/16) maar ik vind ze wel meer geluid maken :-(
Vooral als je over van dat oude lichte asfalt rijdt is het bandengeluid nadrukkelijk aanwezig maar als ik over het nieuwe asfalt van bv. de A50 (Eindhoven-Nijmegen) rijdt zijn de banden wel perfect stil??????
(Banden allemaal op dezelfde plek als voorheen laten monteren).

Vreemd??????
Misschien is de ophanging net iets anders geregeld, de uitlijning net iets anders,... Extra geluid zal vermoedelijk stabiliseren op het vroegere niveau na enkele honderden kilometer.

WJ
Plaats reactie

Terug naar “Banden en velgen”