Heej mensen,
Ik ben sinds 2 week een blije volvo rijder.
En rij nu een volvo s40 met beetje olijf groene kleur.
Nu starte ik vanmorgen in 1 keer de auto en toen bleef mijn startblokkering lampje (de auto met kruis erdoor) branden.. niet knipperen maar continu branden.. zelf dacht ik als ik strx stil sta zet ik de boel ff uit en weer aan en dan zal het wel weg zijn.
Niet dus :S
Nu heb ik dus continu een lampje branden maar de auto wil wel gewoon starten dus lijkt wel alsof t lampje blijft hangen in het geheugen ofzo.
Is er een manier om zelf dat lampj te resetten of moet je echt perse naar de dealer :S.
Greets,
Erwin
{HELP}Startblokkering lampje
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... n&start=25
* Sleutel positie 1
* Druk de reset knopje voor de dagteller, houd hem wel ingedrukt.
* Sleutel positie 2
* Het waarschuwingslampje (de "i") gaat na 10 s knipperen
* Laat het reset knopje van de dagteller los binnen 5 seconden(als de "i" knıppert), hierna zou er een piepje moeten klinken, maar dat heb ik niet gehoord ....
Ik weet nıet of je hıer wat aan hebt..
* Sleutel positie 1
* Druk de reset knopje voor de dagteller, houd hem wel ingedrukt.
* Sleutel positie 2
* Het waarschuwingslampje (de "i") gaat na 10 s knipperen
* Laat het reset knopje van de dagteller los binnen 5 seconden(als de "i" knıppert), hierna zou er een piepje moeten klinken, maar dat heb ik niet gehoord ....
Ik weet nıet of je hıer wat aan hebt..
-
- 1st Gear member
nee heeft niet gewerkt.. Ik heb ook geen "i" die gaat branden ofzo ik heb een volvo s40 uit mei '96 denk niet dat dit hetzelfde is.
-
- 1st Gear member
waar zou deze i moeten gaan branden ?
-
- 1st Gear member
t is al.. gewoon laten uitlezen..
Was 65 euro kwijt stel naaiers. om een lampje uit te zetten.
Dus heb besloten zelf een uitlees apparaatje aan te kopen deze zijn al te vinden vanaf 100 euro. Dan kan je t lekker allemaal zelf doen
Was 65 euro kwijt stel naaiers. om een lampje uit te zetten.
Dus heb besloten zelf een uitlees apparaatje aan te kopen deze zijn al te vinden vanaf 100 euro. Dan kan je t lekker allemaal zelf doen