Afgezien van het feit dat het een beetje rafelig is en niet helemaal klopt qua perspectief enzo, gaat ie er op voorruit zo, en staan dit soort velgen bij m'n auto?
Ik ben redelijk positief, wat denkt de gemeente hier?
Nee precies, de Deimos zijn weer beter dan stalen velgen of die mooie plastic afdekdoppen... Maar wat me ook stoort aan de Deimos velgen (dus afgezien hoe ze er uit zien) is dat de plastic afdekkappen zo snel beginnen te bladderen en dat de spaken te dicht op elkaar staan waardoor schoonmaken een crime is...menjo schreef:Ik vind die Deimos velgen ook niet geweldig, maar er zijn ook wel mooiere dan die Cybers (Ares of Cronus bijvoorbeeld). Maar een verbetering is het zeker.
Uhm, ja... veel te koud buiten idd.... En dan helpt de wasstraat ook al niet, want je komt zelfs met je vingers niet tussen die spijltjes, alleen met een borsteltje kom je er tussen, dus als ik velgen vervang wordt het in ieder geval een model met grote spaken en grote gatenAlex schreef:Velgen schoonmaken is sowieso een crime. Zeker in de winter heb ik daar eigenlijk totaal geen zin in... en dat is te zien
Jawel, maar helaas niet digitaal. Dat hoop ik vanaf volgende week te kunnen fixen. En op dit moment gaat dat ook niet met mijn computer.arnoudh schreef:Heb jij daar een foto van?V480-V40 schreef:Niet meer twijfelen. Gewoon die Cyber er op gooien. Ik vind het nog altijd de mooiste originele velg voor een V40. Daarom heb ik ze ook.