MII & Hu1205

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
eelco.warta
Starter

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op forum gebied, dit is mijn eerste post, ik hoor graag als ik iets niet goed doe.

Ik heb een V40 met de HU-1205, en heb om mijn MP3 speler aan te sluiten een MII via VolvoTech gekocht. Het apparaat werkt, ik kan alleen niet switchen tussen de 10 CDC en mijn MP3 zonder het contact uit te zetten.

Alles is aangesloten volgens de instructies op de site van volvotech.eu en imiv.ca en ik heb geprobeerd de firmware te updaten, deze werd echter niet herkend (Led groen na enkele seconden).

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om te schakelen tussen 10CDC en MP3 speler? en zo ja, wat doe ik verkeerd?

alvast ontzettend bedankt!

Groet Eelco
mrg_ed
2nd Gear member

firmware v/d MII updaten naar MDC of TV kanaal. Als je tijdens de firmware update wel voor korte tijd een rode led krijgt ipv knipperend rood/groen, dan wordt het signaal mogelijk geinverteerd door je MP3 speler. Beste is om dan de firmware met een andere geluidsdrager proberen af te spelen.
eelco.warta
Starter

de led is idd eerst groen, ik ga het vanavond nog met een andere speler proberen.

thnx!
eelco.warta
Starter

wat een pech, MII doet niks meer..
wellicht is er iets mis met de stroomkabel, eerst maar eens controleren.
en dan later FW updaten.
mrg_ed
2nd Gear member

Als je MII standaard op CD-C is uitgeleverd en je hebt tevens nog een wisselaar aangesloten, dan krijg je geheid problemen. In dat geval CD wisselaar even afkoppelen en dan firmware upgrade doen, anders emergency mode gebruiken (zie ook handleiding (evt. van iMIV))
eelco.warta
Starter

De MII is uitgeleverd op TV dus na het aansluiten krijg ik op de HU 1205 naast het 10CDC kanaal ook TV1 en TV2.
Het schakelen tussen TV1 en TV2 ging vlekkeloos, maar terug naar 10 CDC is niet mogelijk tenzij ik de auto uitzet en dan opnieuw alles weer aan.
Ik heb net een mail gehad van BoB van Volvotech, omdat de MII helemaal niks meer doet wil ik er graag iemand naar laten kijken. Ik hoop dat Volvo Tech een oplossing heeft.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

MII was op TV uitgeleverd ivm CD-Changer die Eelco heeft aangesloten.
Morgen kijken we er even naar, Eelco komt langs.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
eelco.warta
Starter

Gister bij Bob van VolvoTech langs geweest en het is geregeld!
Firmware update lukte mij niet met mijn N95, Bob met de Ipod had de FW binnen no time naar MD over gezet, waarna de MII perfect zijn werk deed.

Jammer dat mijn nokia de FW niet kon updaten,
Ik ga opzoek naar een andere telefoon (Iphone...:))..)

Bob, mrg_ed
bedankt voor jullie hulp

groet
Eelco
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”