Na wat googlen ben ik op het volvo 40 forum gekomen met de volgende vraag..
Ik heb een volvo S40 T5 uit 2004, hier heb ik al jaren geen problemen mee gehad echt een top auto.. totdat op een gegeven moment mijn - cd wisselaar het niet meer wilde doen... Het klonk alsof mijn cd vastzat en ik was zo slim om te denken dit te kunnen oplossen door een keer op mijn dashbord te slaan... Niet slim want nu is daarbovenop nu ook nog eens mijn display stuk... Even langs de garage gegaan om te vragen hoe ik dit kon oplossen. zij vertelden me dat ik alles opnieuw zou moeten kopen (gehele dashboard) is totaal ongeveer 1500 euro? nu begrijp ik wel dat ik mijn cd wisselaar moet vervangen. maar dat beeldschermpje moet toch ergens los verkrijgbaar zijn?
Ik had eigenlijk gehoopt om op een forum zoals deze misschien een antwoord op mijn vraag te vinden...
het is dus een volvo van 2004 T5 ( MKII) Het is een complete auto alles zit er dus op en aan... ik weet niet of dat invloed heeft op mijn schermpje. als ik ergens de cd wisselaar voor weinig aan zou kunnen komen dan zou ik dat ook graag willen weten

Hier werd me verteld dat ik meer succes wou hebben als ik de vraag hier stelde, na eerst wat zoeken op jullie forum stel ik em dus bij deze...
Mijn dank is zeer groot aan degene die mij zou kunnen helpen.