Wow!! Nu heb ik eindelijk een volvo 940 en ik ben er erg blij mee.Hij lijkt wel nieuw en rijdt als een speer. Ik woon in Frankrijk, maar rij redelijk vaak naar Nederland.(1200km)
Maar ik zou wel eens willen weten hoe je een lampje van de dashboardverlichting kunt vervangen! Het lampje bij de temp.meter brandt niet, dus wie helpt mij? Ik wil ook graag een werkplaatshandboek aanschaffen, wie helpt mij? O,ja, dit is niet mijn eerste Volvo, ik heb ook een 242 gehad, zo'n oranje kar.
Hij rijdt nog en de huidige eigenaar vindt mij nog steeds stom dat ik die auto weggedaan heb!!
Groeten, Fred ten Broek
Dashboardverlichting
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Fred, gefeliciteerd met je aanwinst! Daar ga je plezier aan beleven.
Mag ik je adviseren om lid te worden van de Volvo 700 Vereniging? Daar is veel kennis van deze auto's en zij zullen je graag helpen.
www.volvo700vereniging.nl
Mag ik je adviseren om lid te worden van de Volvo 700 Vereniging? Daar is veel kennis van deze auto's en zij zullen je graag helpen.
www.volvo700vereniging.nl
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 2nd Gear member
Hallo Fred
Voor de doorzichtige kunststof die voor de tellerunit zit, zit een aluminium rand. Daarin zitten links en rechts sleufgaatjes. Als je in een van beide een sleutel (je contactsleutel bijvoorbeeld) steekt, kun je de rand er zo uit halen. De rest zie je vanzelf. Kan wel zijn dat je Torx schroevendraaiers nodig hebt, maar die heb je bij een 700/900 hoedanook nodig.
Je kunt een Haynes handboek aanschaffen. Die zijn niet echt geweldig, maar veel andere opties zijn er niet. De Chilton's zijn waarschijnlijk nog algemener en vooral voor de Amerikaanse uitvoeringen gedacht. Deze boeken vind je o.a. via internet.
Groetjes
Mathy
Voor de doorzichtige kunststof die voor de tellerunit zit, zit een aluminium rand. Daarin zitten links en rechts sleufgaatjes. Als je in een van beide een sleutel (je contactsleutel bijvoorbeeld) steekt, kun je de rand er zo uit halen. De rest zie je vanzelf. Kan wel zijn dat je Torx schroevendraaiers nodig hebt, maar die heb je bij een 700/900 hoedanook nodig.
Je kunt een Haynes handboek aanschaffen. Die zijn niet echt geweldig, maar veel andere opties zijn er niet. De Chilton's zijn waarschijnlijk nog algemener en vooral voor de Amerikaanse uitvoeringen gedacht. Deze boeken vind je o.a. via internet.
Groetjes
Mathy