inhouden/stotteren V70 2.4 170pk lpg-G3
-
- 7th Gear member
ga is naar iemand die er verstand van heeft!
-
- Starter
weet niet wat voor een soort gas installatie je erin hebt zitten maar als je een verdamper hebt moet je het volgende controleren, bij een draaiende motor het rechtse vacuumslangetje lostrekken mocht je dan een dot gas opsnuiven dan is je membraam in de verdeler kapot hierdoor loopt de auto zowel op gas als benzine stotterig want hij krijgt gelijk benzine en gas in het systeem.
spreek hiermee uit ervaring, en anders kijk je bij Kees verhulst www.verdampere.nl deze weet er heel veel van en kan je helpen aan een gereviseerde verdamper voor minder als de helft van een nieuwe.
spreek hiermee uit ervaring, en anders kijk je bij Kees verhulst www.verdampere.nl deze weet er heel veel van en kan je helpen aan een gereviseerde verdamper voor minder als de helft van een nieuwe.
- Kerel480
- 2nd Gear member
.... Ik had ook stotter problemen met m'n 480.
De vorige eigenaar had het opgegeven omdat er al diverse onderdelen waren vervangen en het probleem er nog steeds was.
Ben hier en daar eens gaan rond vragen en kwam bij een oude (Volvo) liefhebber uit die allerlei klassieke auto's in de garage heeft staan.
Hij kon mij verzekeren dat de oorzaak ergens in het elektrische circuit moest zitten en gaf als tip om alle elektrische verbindingen na te kijken.
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het de connector van de injectoren was die een beetje ruime passing had gekregen in de jaren.
Dus connector goed vast gezet en het stotteren was opgelost..
Hoop dat je hier iets aan hebt..
Succes er mee
De vorige eigenaar had het opgegeven omdat er al diverse onderdelen waren vervangen en het probleem er nog steeds was.
Ben hier en daar eens gaan rond vragen en kwam bij een oude (Volvo) liefhebber uit die allerlei klassieke auto's in de garage heeft staan.
Hij kon mij verzekeren dat de oorzaak ergens in het elektrische circuit moest zitten en gaf als tip om alle elektrische verbindingen na te kijken.
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het de connector van de injectoren was die een beetje ruime passing had gekregen in de jaren.
Dus connector goed vast gezet en het stotteren was opgelost..
Hoop dat je hier iets aan hebt..
Succes er mee
V70 classic 2,5T 20V 1997 met 140.000km Regent/Turbo Red Pearl (418)
Toyota Yaris 1.0 VVT-I 2001 83.000km donker groen metallic met spoiler
Volvo 480 ES 1990 257.000km zwart(305) met rode bies RIP
Toyota Yaris 1.0 VVT-I 2001 83.000km donker groen metallic met spoiler
Volvo 480 ES 1990 257.000km zwart(305) met rode bies RIP