Nieuwe S40 my09 Foto's + een 3tal vragen

Geleverd vanaf 2003
Mir
3rd Gear member

Ik HAAT regen.. dat reflecteerd wel zo'n beetje mijn gewenste sensor instelling ;)

..blij is met z'n kantoor ICT baan.. ;)
VolvoKramer
3rd Gear member

Ik vind dit ook werkelijk een mooie auto! Die facelift heeft de S40 en V50 zeker goed gedaan.

Sjieke bak en die wielen..... ik vind ze niet te klein hoor! Gewoon een strakke en zakelijke verschijning en de formaten zijn zeker in balans!

Als je een maat groter gaat in velg, lever je ook aan comfort in volgens mij.
S40 1.8i Europa LPG-G3
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa

V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
Ireentje
5th Gear member

Wat een mooie auto zeg. Ziet er erg strak en netjes uit. Ik vind de grotere Volvo letters op de achterkant erg mooi. Die mis ik dan weer bij mij. Dat maakt hem nou net weer wat meer af.
Je zult het zeker naar je zin hebben in deze auto?
Geniet ervan.
En over die vraagjes, heb zelf ook moeten zoeken en proberen met die dingen. Zoveel snufjes dat je het af en toe niet meer bijhoudt.

Veel plezier ermee :D
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Mir
3rd Gear member

Als 25 jarige vind ik het echt onwijs gaaf om er in te mogen rijden! Geniet er 100% van!
oldostofjas
2nd Gear member

Mir schreef:Thanks voor de antwoorden!

Maar de luchtstroom van de achterruit, waarop reageerd die? Als ik de blower voluit zet, gaat die dan ook voluit blazen? Ik test het vanavond nog wel even uit ;) wil het toch wel weten eigenlijk.
Zit er wel een luchtstroom bij de achterruit? Is dat geen luchtafvoer?
V70 2016 D4 GT8
Mir
3rd Gear member

Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om even te testen.

Wel ben ik erachter waarom mijn random uit gaat. Als je gewoon naar muziek luisterd en op EXIT drukt, gaat de random uit. Dit deed ik geregeld omdat ik vanuit mijn (bijv.) telefoonmenu heel vaak op EXIT drukte om terug naar het begin te gaan. Nu moet ik mezelf aanleren om de EXIT gewoon 2 seconden in te drukken.

De regensensor heeft nog geheimen voor mij ;) En dat zal 'ie de komende dagen gelukkig ook nog even bij zich blijven dragen. ZON! JEUJ! :)
FaGo
2nd Gear member

De openingen bij de achterruit dienen om de gebruikte lucht naar buiten af te voeren. Kun je dus niet gebruiken om een beslagen achterruit schoon te blazen, hiervoor dient de achterruitverwarming.

De airco even aanzetten helpt om vocht snel weg te krijgen. En om vocht op de buitenzijde van het raam te verwijderen gaat er niets boven een simpele rubberen raamwisser.
V60 T6 PHEV MY2025, Fusion Red, Bright
V50 2.0 Momentum, Maple leaf Red
V40 1.8 Bis. Edtion
Mir
3rd Gear member

.. die rubberen raamwisser mist de s40 toch wel vind ik :(
PTR
2nd Gear member

Persoonlijk vind ik een wisser op de achterruit bij een sedan géén gezicht... Dat wìl je toch niet?! :shock:

Gewoon even een raamtrekkertje eroverheen of een stukje rijden: :thumbright:
JettaFreak
2nd Gear member

Ik herinner mij van vroeger nog de Mazda 323 sedan en de Renault 19 Chamade. Die sedans waren af fabriek leverbaar met een achterruitwisser. Het was niet zozeer mooi, maar qua uiterlijk was bij die auto's sowieso niet veel te beleven. Mijn vorige auto, een sahara-beige Skoda Octavia (Elegance met sportpakket), werd standaard geleverd zonder achterruitwisser. Tegen de schamele meerprijs van EUR 100 kon je 'm mee bestellen. En ik zit over het algemeen vaker in de auto dan dat ik de auto zit te bekijken, dus voor mij was de keuze voor praktisch nut snel gemaakt.

Groet,

JettaFreak
'19 Tesla Model 3 LR blue/white
In bestelling: '24 Polestar 3 Lauch Edition magnesium/microtech
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”