Mijn V40 had 2 weken stilgestaan. Dus ook in de regen.
Ik ben vandaag weer gaan rijden. Na een stukje rijden en geparkeerd, zag ik dat er water links achter wegdruppelde (achter het achterwiel langs de onderste sierstrip). Een heel plasje.
Binnen of in de kofferbak is geen water, Dus het stond ergens in een richel of zo...
Waar komt dit water vandaan?
Water links achter uit de auto
- VolvoKramer
- 3rd Gear member
Wil je nu zeggen dat jij jouw V40 2 weken lang niet hebt uitgelaten? Vind je het dan gek dat ie het in zijn broek heeft gedaan?
Volgens mij is dit gewoon regenwater dat via allerlei hoekjes en randjes uiteindelijk op de grond komt. Bijvoorbeeld via de kofferbak lopen ook gootjes om het water weg te laten lopen.
Ik heb het misschien mis dus wellicht dat iemand het zeker weet hoe het water daar is gekomen.

Volgens mij is dit gewoon regenwater dat via allerlei hoekjes en randjes uiteindelijk op de grond komt. Bijvoorbeeld via de kofferbak lopen ook gootjes om het water weg te laten lopen.
Ik heb het misschien mis dus wellicht dat iemand het zeker weet hoe het water daar is gekomen.
S40 1.8i Europa LPG-G3
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa
V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa
V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
-
- 2nd Gear member
Wanneer je binnen in de auto niets ziet, bijvoorbeel lekkage plekken in he hemelvoering etc....zou ik me geen zorgen maken. Zoals al gezegd is, de v40, en zoals elke auto, kent veel gootjes etc om het water weg te laten lopen.
V40 1.8 07-2003 - Atlantic Blue - Europe Nordic Sports uitvoering
-
- 2nd Gear member
misschien net ergens een plasje die pas verder loopt als de auto in beweging komt.
V40 1.8 07-2003 - Atlantic Blue - Europe Nordic Sports uitvoering