XC70 MY09, bluetooth en Windows Mobile HTC

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Cinq
3rd Gear member
Contacteer:

Hoi,

Ik heb sinds kort een XC70. Ik had een V50 dus da's een aardige upgrade! Bij m'n V50 had ik een eenvoudige Bluetooth carkit zonder display en die werkte netjes met m'n HTC 710. De nieuwe geïntegreerde Bluetooth wil echter niet werken met dit toestel. Hij ziet 'm wel maar na het ingeven van de security code op de telefoon zegt de carkit al heel snel 'verbinding mislukt' terwijl op de telefoon het Windows Mobile logootje nog vrolijk rondjes staat te draaien (moderne zandloper zeg maar). Na 20 tot 30 seconden geeft de telefoon dan ook op...

Weet iemand of bovengenoemde combinatie kan werken of moet ik maar een andere telefoon halen? De auto ben ik niet van plan al weer weg te doen 8)

Groet Cinq

PS: Een collega heeft een S80 met een Palm Treo (geloof ik) en die heeft 't zelfde probleem...
V60 T3 R-Design, Ice White Solid, Winter Line en nog wat opties
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

laat de telefoon de carkit eens zoeken ipv de carkit de telefoon en voer dan 0000 als code in
Cinq
3rd Gear member
Contacteer:

Hoi Bart,

Vanochtend gelijk geprobeerd maar de Volvo carkit wordt niet gevonden als apparaat..

We zoeken verder!

Groet Cinq
Big Blue
2nd Gear member

Cinq schreef:Hoi Bart,

Vanochtend gelijk geprobeerd maar de Volvo carkit wordt niet gevonden als apparaat..

We zoeken verder!

Groet Cinq
Had net hetzelfde met mijn HTC diamond touch, na een software update via de HTC website was dit echter opgelost en deze werkt nu beter dan mijn Nokia N70.
Het beste wat je kan doen is laatse software versie laden en blijven proberen , eventueel contact af en op zetten tot het lukt.

Succes ermee.
Cinq
3rd Gear member
Contacteer:

Big Blue schreef:Had net hetzelfde met mijn HTC diamond touch, na een software update via de HTC website was dit echter opgelost en deze werkt nu beter dan mijn Nokia N70.
Het beste wat je kan doen is laatse software versie laden en blijven proberen , eventueel contact af en op zetten tot het lukt.

Succes ermee.
Dank voor de tip maar helaas weer noppes. De HTC is upto date. Wel goed om te horen dat er andere toestellen zijn die 't wel doen. By the way, de iPhone 3G doet 't ook niet... Gelukkig had ik die ook niet daarvoor gehaald, is voor 't werk. Wel 5 uur!! in de rij gestaan en toen kreeg ik 'm nog niet mee omdat het een nieuw zakelijk abo was. Maandagmiddag eind van de dag kon ik 'm pas ophalen. Oeps, ik dwaal af..

Een collega van me heeft nu een of ander test-toestel die 't perfect doet op z'n S80 carkit. Ik denk (hoop) dat 't dezelfde carkit is als die ik in de XC 70 heb. Als dat zo is moet ik nog even wachten tot dit toestel op de markt komt (en natuurlijk hopen dat de firmware 't nog steeds doet met de Carkit).

Ik denk dat ik nu maar een simpel toestel met bluetooth neem en dan de iPhone gebruik als iPod (werkt prima op de Aux ingang) en voor de Exchange synchronisatie...

Groet Cinq
Mir
3rd Gear member

Je moet tegen je volvo wel zeggen dat er een telefoon naar hem gaat zoeken.
Dat doe je in hetzelfde menu als waarin je zegt dat je volvo naar een telefoon moet zoeken.

Pak anders je boekje er even bij!
Quota
6th Gear member

Mir schreef:Je moet tegen je volvo wel zeggen dat er een telefoon naar hem gaat zoeken.
Dat doe je in hetzelfde menu als waarin je zegt dat je volvo naar een telefoon moet zoeken.

Pak anders je boekje er even bij!
Oeps....RTFM?!?....
Without fiction, there would not be reality

Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...
Cinq
3rd Gear member
Contacteer:

Hoi allen,

Ik kreeg een tip om JETware Mobile te gebruiken (http://www.jetwaremobile.com/). Dit weekend had ik eindelijk tijd om dat te proberen en nu werkt het!

De truuk is dat dit tooltje het aantal adressen om te syncen kan beperken. Ik heb nogal veel gegevens in m'n Outlook adresboek staan en het leek er bij het verbinden op dat er een timeout optrad. Ik heb nu ingesteld dat er per categorie maar 10 items gesynct moeten worden en nu werkt het prima. Als ik wat meer tijd heb, ga ik nog wel eens uitvogelen welke aantallen nog kunnen maar voorlopig ben ik erg blij dat ik weer handsfree kan bellen!

Groet Cinq en dank voor alle reacties
Dries77
3rd Gear member

Kan je de software van je autoset ook updaten?
Mijn Parrot werkte veel beter na een update.
Gewoon van de site gehaald en computer met bluetooth naast de auto gezet voor update.

Mijn mobiel was ook up to date, probleem lag bij firmware carkit.
An3s
V50 2.0D, 2006, 117k
Volvo S60 Bifuel edition, 2004 en 163k
Peter-V70
2nd Gear member

Hoi Cinq,

Ik heb de HTC.com sit bekeken en ik zie geen linkje naar SW updates voor de HTC Touch Pro. Kan je deze URL posten?
V70 Fasttech maatwerk +220 pk 2.4D5 kinetic profesional pack + full pdc MY2009 oyster grey electrische achterklep privacyglass rondom 2 brillenhouders 5 sunblinds familiyline audioline estateline trekhaak ipodcable bagage separatie systeem
Volvo V70 2.4D
Peugeot 2.0 HDI SW
Volkswagen passat 85kw
Seat Toledo 81kw
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”