Tuning V70 2.4D / uitsch. snelheidsbegrenser

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Peter-V70
2nd Gear member

Ik heb een V70 2.4D besteld. In gesprek met Rica gekozen voor de 2.4D ipv de D5 omdat er geen verschillen tussen zouden zitten (identieke overbrenging 6 bak). Door tuning zou ik de zelfde specs moeten kunnen bereiken. Top 2.4D is standaard 210 ipv D5 225.

Heeft iemand ervaring qua topsnelheid met een getunde 2.4D model 2008? (in vergelijking met D5).

Heeft iemand de begrenzer (bijv. via Rica) laten aanpassen? Graag een beschrijving van de gevolgen. Maatwerk is nl. mogelijk.

Foto's van de kmteller zijn natuurlijk ook welkom.
V70 Fasttech maatwerk +220 pk 2.4D5 kinetic profesional pack + full pdc MY2009 oyster grey electrische achterklep privacyglass rondom 2 brillenhouders 5 sunblinds familiyline audioline estateline trekhaak ipodcable bagage separatie systeem
Volvo V70 2.4D
Peugeot 2.0 HDI SW
Volkswagen passat 85kw
Seat Toledo 81kw
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Hoi,

Begrenzer er afhalen is geen sinecure en zeker niet iets wat wij (of Rica) zomaar even doen, dat is echt wel "werk". (Begrenzer zit niet meer in de ECU waar we software in kunnen wegschrijven, maar in een ander deel van de auto).

Ik zou persoonlijk fijn de begrenzer laten zitten, die 210Km/u zou ik in NL niet proberen te halen en in D is het ook steeds lastiger...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Peter-V70
2nd Gear member

Dank voor de reactie.

Wat versta je onder werk? Wat zou jouw aanbieding/offerte zijn icm tuning?

Gr,

Peter
V70 Fasttech maatwerk +220 pk 2.4D5 kinetic profesional pack + full pdc MY2009 oyster grey electrische achterklep privacyglass rondom 2 brillenhouders 5 sunblinds familiyline audioline estateline trekhaak ipodcable bagage separatie systeem
Volvo V70 2.4D
Peugeot 2.0 HDI SW
Volkswagen passat 85kw
Seat Toledo 81kw
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Peter,

Wij leveren exact hetzelfde als RICA. (Zijn RICA dealer).
Prijzen kun je op de website vinden.

Als je speciale dingen wil, dan beter langs Wateringen trouwens, ivm rollenbank / resultaatmetingen.

Werk als in een aantal uren aan de slag met je auto.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”