hallo
wij zijn nieuw op het forum hier...
momenteel staan wij op het punt een volvo te kopen gebruikt dan wel te verstaan maar niet minder daar om...
het gaat om een Volvo v70 2.3 t5 2319cc 184kw uit 2001 met 118000km op de klok.....
wij willen gas gaan inbouwen maar horen verschillende verhalen hierover....en nu is mijn vraag heeft iemand van jullie hier ervaring in rijden op gas met dit type en dan met een caravan er achter van 1550 kilo....moet ik rekening houden met extra kans op verbranding van de kleppen als ik de caravan er achter heb hangen onderweg naar zwitserland...wij willen een lpi tank inbouwen met flastube...of hoe heet het....Heeftiemand ervaring met 250 pk en gas?
Mijn oom rijd een v70 200 pk en moet om de 150dkm bussen vervangen etc kosten 950 euro.....is dit normaal?
en die zei ook dat we de auto niet te warm moet rijden...ik hoor ook dingen van een 6 de injektor inbouwen of nog iets anders toevoegen tunab ofzo en dat elke 10.000 km in de benzine tank gieten??kennen jullie dit....
en passen er twee kinderstoelen en maxicosie goed op achterbank.....gr heidi
lpg inbouwen en caravan er achter
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3026
- Lid geworden op: 11.11.2004 - 22:45
ja hoor er zijn ervaringen zat, zelfs met méér dan 250pk.
een V70 2.3 T5 is een classic motor.
die hebben hydraulische kleppen, flashlube is dan niet nodig.
voor een goeie inbouw, en vele probleemloze kilometers moet je wel even naar Lean Mesman in Son.
kijk/lees maar eens op http://www.volvo850forum.nl
een V70 2.3 T5 is een classic motor.
die hebben hydraulische kleppen, flashlube is dan niet nodig.
voor een goeie inbouw, en vele probleemloze kilometers moet je wel even naar Lean Mesman in Son.
kijk/lees maar eens op http://www.volvo850forum.nl
- htb77
- 1st Gear member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01.08.2008 - 13:57
- Locatie: schoonebeek
hallo
weet je zeker dat dit een classic motor is want iedereen heeft het over dat wij die flashtube moeten hebben de gasboeren etc...het is een auto van mei 2001
maar heb je met de hydraulische kleppen niet meer het probleem van het verbranden......gr heidi
weet je zeker dat dit een classic motor is want iedereen heeft het over dat wij die flashtube moeten hebben de gasboeren etc...het is een auto van mei 2001
maar heb je met de hydraulische kleppen niet meer het probleem van het verbranden......gr heidi
hmmmm, eindlijk een Volvo.En dan met lekker veel pk's....250 pk heerlijk.
-
[/s]Citroen c5 exclusive
-
[/s]Citroen c5 exclusive
- volvorider
- 5th Gear member
- Berichten: 1921
- Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
- Contacteer:
Ja, even een belletje naar Mesman in Son en Breugel. www.mesman.nl
Deze is gespecialiseerd in het inbouwen van LPG/LPI voor bijzondere volvo uitvoeringen zoals turbo's, R- en en 6 cilinders.
Een aanrader onder Volvorijders!
Deze is gespecialiseerd in het inbouwen van LPG/LPI voor bijzondere volvo uitvoeringen zoals turbo's, R- en en 6 cilinders.
Een aanrader onder Volvorijders!
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- htb77
- 1st Gear member
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01.08.2008 - 13:57
- Locatie: schoonebeek
op kenteken basis krijg ik dus de melding dat het een 2.3 motor is...duss ik weet niet beter dan....
hmmmm, eindlijk een Volvo.En dan met lekker veel pk's....250 pk heerlijk.
-
[/s]Citroen c5 exclusive
-
[/s]Citroen c5 exclusive