Probleem met uitdaging

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Taxs60
1st Gear member

Zoek je een probleem met uit daging? raden maar dan
Even geleden ging mijn magneetkoppeling eruit door te veel speling... Dit is inmiddels opgelost door marwess... Nog bedankt daarvoor want de airco werkt weer en langer dan 8 minuten. Hij heeft een ring uit de magneet koppeling gehaald voor een mooi bedrag. nog bedankt daarvoor Maar dan het volgende: Sinds die magneet koppeling een probleem heeft gehad wil de moter onbelast toeren maken en veel toeren. hij loopt wisselvalig op tot soms wel 3500rpm. het duurt even en valt dan weer terug. ook met rijden en schakelen tussen de versnellingen valt het toerental niet terug.... maar hij rijdt wel prima als de airco uit staat!!!! raar of niet? :roll:
ETM is pas vervangen en airco werkt prima maar moter slaat dus op hol als de airco gebruikt wordt

En ik maar denken dat een volvo een degelijke auto was waar je ongehinderd km op kan zetten... dus niet. :(
S60 BI-FUEL edition half leer
Ben
Executive Member
Contacteer:

Tja, het blijft techniek en techniek kan stuk.
Ik weet dat dat jouw probleem niet oplost maar houd het wel in het achterhoofd.
Oh ja, wie is marwess? Je bent het wel 2x dankbaar maar hij heeft kennelijk met het oplossen van het ene probleem een ander veroorzaakt?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Taxs60
1st Gear member

Het probleem was al voordat deze man de ring eruit gehaald had. Gezien mijn airco het niet meer deed heb ik er twee weken geen last meer van gehad :wink: Maar goed de airco werkt en dus zet je hem aan; en die toeren zijn er nog steeds :?: :?: :?:

Ik heb de man zien werken en hij heeft het snel en netjes gedaan. en de prijs was ook goed.
theboz
2nd Gear member

gasklep lijkt mij de verdachte
foutcodes uitlezen mogelijk gasklep reinigen motorcomputer resten (zekering ecm 10 eruit of accu pool los)
als dit niet werk mogelijk update bescikaar
en als dit niet werkt waarschijnlijk gasklephuis vervangen
The Boz
Taxs60
1st Gear member

Ok gasklephuis (etm) lijkt me sterk die is namelijk 7000km geleden vervangen. Vanochtend even aan de computer gehangen en die geeft storing in de luchtmassa meter aan :( . er werd bij gezegd dat die ook alleen vuil kon zijn. Tevens kon het dan ook nog aan de bedrading liggen. donderdag gaat hij voor een buurt en kijken ze dit gelijk na.

Ben benieuwd. :?: en resultaat zal ik na donderdag vermelden.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”