geen blackduals maar yellow duals

Geproduceerd bij NedCar in Born
Marc
3rd Gear member
Contacteer:

gelebanaan schreef:
Marc schreef:Ik vind het heel apart. Maar niet mooi.... Ieder zijn smaak echter. 8) En het is wel weer érg origineel.
zaterdag zal je hem wel in het echt zien. Ik kom dan even een bakkie doen. hoelaat heb jij jesse op de brug staan voor zijn uitlaat?
Om 9 uur. Gezellig! Komt je broer ook mee? Kunnen we het programma voor Alsfeld alvast doorpraten :lol:
gelebanaan
4th Gear member
Contacteer:

Marc schreef:
gelebanaan schreef:
Marc schreef:Ik vind het heel apart. Maar niet mooi.... Ieder zijn smaak echter. 8) En het is wel weer érg origineel.
zaterdag zal je hem wel in het echt zien. Ik kom dan even een bakkie doen. hoelaat heb jij jesse op de brug staan voor zijn uitlaat?
Om 9 uur. Gezellig! Komt je broer ook mee? Kunnen we het programma voor Alsfeld alvast doorpraten :lol:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik moet werken een zaterdag :(
Helaas kan ik niet komen.
www.swedeperformance.nl saffron C70RS MTE tuned 340PK/500NM
Afbeelding
Marc
3rd Gear member
Contacteer:

gelebanaan schreef:
Marc schreef:
gelebanaan schreef: zaterdag zal je hem wel in het echt zien. Ik kom dan even een bakkie doen. hoelaat heb jij jesse op de brug staan voor zijn uitlaat?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik moet werken een zaterdag :(
Helaas kan ik niet komen.
En wij hebben toch de hele ochtend op je zitten wachten... :wink:
Robert
5th Gear member

Ik heb tot vrijdag avond op een bericht zitten wachten en moest idd helaas naar Zevenaar, anders was ik zeker even langs gekomen.

Al een mooi donker geluid uit de uitlaat Jesse ??
---------------------------------------Hier langs afknippen--------------------------------

V40 1.9 T4 200pk 1997
S60 2.4 170pk 2003
V50 2.4 170pk 2006
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”