Dus mijn vraag is kan dit op een redelijk simpele manier nog ingebouwd worden , heb centrale deur vergrendeling dus erg spannend kan het niet zijn

Wie o wie weet hier iets over...
Als het er niet bij zit tja dan vraag je even op het forum , en ik heb nu het antwoord .AlexV70 schreef:Wie levert een auto af zonder afstandbedieningen?
Zou er niet te lang mee wachten, mogelijk zijn de afstandbedieningen nog in omloop.V70 T5 assen schreef:Als het er niet bij zit tja dan vraag je even op het forum , en ik heb nu het antwoord .AlexV70 schreef:Wie levert een auto af zonder afstandbedieningen?
Binnenkort maar even langs de dealer , zonder is ook geen doen.
Bedankt voor alle tips
AlexV70 schreef:Zou er niet te lang mee wachten, mogelijk zijn de afstandbedieningen nog in omloop.V70 T5 assen schreef:Als het er niet bij zit tja dan vraag je even op het forum , en ik heb nu het antwoord .AlexV70 schreef:Wie levert een auto af zonder afstandbedieningen?
Binnenkort maar even langs de dealer , zonder is ook geen doen.
Bedankt voor alle tips
Heb je wel 3 sleutels? Zou toch zonde zijn als je auto 's morgens weg is.
Succes................................ bij Broekhuis?
Vind ik ook , maarja het is nu even behelpen .den toerist schreef:Vind het nogal vreemd dat die handelaar ze niet gewoon direkt meegegeven heeft toen je de wagen ging ophalen toen je hem kocht.