Benzine Diesel LPG

De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
Plaats reactie
jpdevre
2nd Gear member

Beste forum genoten!
De afgelopen dagen vond in Leipzig het internationale transport forum plaats. http://www.internationaltransportforum.org

Voor diegene die belangstelling voor interesse transport / klimaat / toekomst hebben is hier heel veel interessants te lezen.

Bv deze samenvatting van een OECD studie over olie/Opec/diesel/benzine/CO2
Oil Dependence: Is Transport Running Out of Affordable Fuel?http://www.internationaltransportforum. ... 200805.pdf

Hoop dat U hier met nieuwsgierigheid en belangstelling naar kijkt !

(Ben zelf werkzaam in railtransportindustrie waardoor er bij mij ook een beroepsmatige belangstelling bij komt kijken
VolvoboyS-40
Starter

HELP, HELP, HELP, HELP.

Bij wie is het volgende bekend: ik rij een Volvo S40 op G3.
Nu is er sinds afgelopen vrijdag een storing in de benzine meter. Op benzine geeft deze wel het niveau aan maar op gas geeft hij aan dat de tank leeg is.
Staat de auto alleen op contact gaat de meter op de gasstand wel omhoog, maar met draaiende motor zakt hij weer.
Wie kan mij vertellen wat de oorzaak kan zijn?
Fat Rat
5th Gear member

zou je niet beter een eigentopic opennen in het juiste subforum van je model, denk dat daar meer kennis aanwezig is omtrent het specifieke probleem.

Enuhm kan het niet zijn dat als de auto op contact staat dat deze dan gewoon je benzinetanksignaal pakt, en dat er ergens misschien een draadje los ligt vanaf de gasinstallatie waardoor het signaal niet meer bij de meter aankomt??
Moet eerlijk zeggen dat ik er bij mij nooit zo precies op gelet heb wat de meter doet als ie op contact staat(of deze benzine of gas hoeveelheid aangeeft)
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
Plaats reactie

Terug naar “Over alle vloeistoffen”