Ik vrees dat het je wel je No-claim gaat kosten..
Was bij mij ook het geval..
Ik had mijn auto net 3 weken en toen heeft iemand met een scherp object 2 lange krassen op mijn auto gemaakt..
Ook aangifte bij politie gedaan etc. Maar helaas.
Dus ook al kan je er niets aan doen het kost je toch je no-claim..
Was tenminste bij mij hoop voor jou dat het anders is...
En nog een (gaat hard nu met die Sport-uitvoering)
-
- 6th Gear member
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
-
- 4th Gear member
Ik heb natuurlijk een ronde gemaakt langs de auto's in de garage. De camera staat helaas niet goed gericht.
In principe heeft iedereen zijn vaste plek, al wordt er af en toe gewisseld. De directe buren zeggen het niet gedaan te hebben en op hun auto's is ook niks te zien. Later meende ik de dader ontdekt te hebben (zwarte streep op voorbumper, precies op de goede hoogte), maar deze persoon ontkent en beweert dat de zwarte streep op de bumper van een eerder akkefietje afkomstig is. Hoewel ik eea toevallig vind kan ik helemaal niks bewijzen. Het kan nog altijd een bezoeker zijn geweest die eenmalig op die plek stond.
Het stomme is dat het de tweede keer een soortgelijke beschadiging op dezelfde plek is. De eerste keer was het geen deuk maar een lange veeg, die gelukkig dermate oppervlakkig bleek dat het met polijstpasta grotendeels weg te halen was. Dit keer is het een lange veeg + deuk die doorloopt in de deur en het achterste spatscherm. Het lijkt mij geen toeval.
Als ik de dader in mijn vingers krijg polijst ik zijn hoofd eraf!
En die no-claim, tja. Het is niet direct ernstig omdat ik nu een leaseauto heb, en de Alfa verkocht gaat worden. Maar wel onrechtvaardig!
In principe heeft iedereen zijn vaste plek, al wordt er af en toe gewisseld. De directe buren zeggen het niet gedaan te hebben en op hun auto's is ook niks te zien. Later meende ik de dader ontdekt te hebben (zwarte streep op voorbumper, precies op de goede hoogte), maar deze persoon ontkent en beweert dat de zwarte streep op de bumper van een eerder akkefietje afkomstig is. Hoewel ik eea toevallig vind kan ik helemaal niks bewijzen. Het kan nog altijd een bezoeker zijn geweest die eenmalig op die plek stond.
Het stomme is dat het de tweede keer een soortgelijke beschadiging op dezelfde plek is. De eerste keer was het geen deuk maar een lange veeg, die gelukkig dermate oppervlakkig bleek dat het met polijstpasta grotendeels weg te halen was. Dit keer is het een lange veeg + deuk die doorloopt in de deur en het achterste spatscherm. Het lijkt mij geen toeval.
Als ik de dader in mijn vingers krijg polijst ik zijn hoofd eraf!
En die no-claim, tja. Het is niet direct ernstig omdat ik nu een leaseauto heb, en de Alfa verkocht gaat worden. Maar wel onrechtvaardig!