achteruitrijcamera V70-2005
-
- 2nd Gear member
Gelukkig wordt dat probleem opgeheven omdat hij keurig tegen de nadere beugel wordt geplaatst. Ik neem aan dat het water liever een weg zoekt langs het metaal dan weer door de lucht. Totaal worden de twee platen wel een gesloten cirkel.
Groet Bart.
S60 2.5T Automaat (alles erop en eraan)
- Royalqwerty
- 2nd Gear member
... en waar is het uiteindelijke plaatje...?
Is het gelukt? Hoe ziet het eruit??
Is het gelukt? Hoe ziet het eruit??
...compleet met airbags, ABS en S.I.P.S. rijd je nooit jezelf, maar altijd anderen in het gips...
Renault 9(11)T Automaat '86
Opel Vectra 1.6i eco '95
Jeep Cherokee 4.0LTD '98
Ford Courier 1.6 '93
Peugeot 106 1.1 ACE '92
Volvo V70 2.4 170pk exclusive '99
Saab 900 Cabrio 2.3 SE '97
Peugeot 106 1.1 Select
Volvo V70 2.5T Momentum Geartronic MY'05
Fiat 500 1.2 Lounge Duallogic
Citroën Dyane '83
Renault 9(11)T Automaat '86
Opel Vectra 1.6i eco '95
Jeep Cherokee 4.0LTD '98
Ford Courier 1.6 '93
Peugeot 106 1.1 ACE '92
Volvo V70 2.4 170pk exclusive '99
Saab 900 Cabrio 2.3 SE '97
Peugeot 106 1.1 Select
Volvo V70 2.5T Momentum Geartronic MY'05
Fiat 500 1.2 Lounge Duallogic
Citroën Dyane '83
-
- 2nd Gear member
Ja het is gelukt. Ik zal kijken of ik van het weekend even een plaatje kan schieten van het eind resultaat. Het lensje moet ik inderdaad regelmatig even schoonmaken maar dat doe ik in de beslotenheid van mijn garage. Iemand zou het eens zien hi hi.
Ik heb wel wat problemen gehad met de voeding via de IMIV omdat de spanning er dan altijd op blijft staan en na twee dagen de accu dan leeg is. Nadat ik een andere spanningsdraad had genomen waar de spanning af gaat als het contact uit is werkt het probleemloos.
Ik heb wel wat problemen gehad met de voeding via de IMIV omdat de spanning er dan altijd op blijft staan en na twee dagen de accu dan leeg is. Nadat ik een andere spanningsdraad had genomen waar de spanning af gaat als het contact uit is werkt het probleemloos.
Groet Bart.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
huh? iMIV schakelt zichzelf uit door signalering op de melbus.
Deze gaat dus vanzelf uit (x aantal seconden) nadat de auto uit is.
Camera kun je het beste gewoon op de spanningsdraad van de rear-light aansluiten OF via de MMAA-P. Deze krijgt geschakelde spanning van de iMIV op het moment dat je de auto in de achteruit zet. (is speciale iMIV update waar je voor langs moet komen).
Mocht je ook nog een andere video-bron op je iMIV hebben aangesloten / willen aansluiten tegelijk met de achteruitrijdcamera, dan kun je de MMAA-PV gebruiken, deze schakelt ook het video signaal nog een keer om van de standaard externe video-bron naar de RV-CAM.
Grt
Bob
Deze gaat dus vanzelf uit (x aantal seconden) nadat de auto uit is.
Camera kun je het beste gewoon op de spanningsdraad van de rear-light aansluiten OF via de MMAA-P. Deze krijgt geschakelde spanning van de iMIV op het moment dat je de auto in de achteruit zet. (is speciale iMIV update waar je voor langs moet komen).
Mocht je ook nog een andere video-bron op je iMIV hebben aangesloten / willen aansluiten tegelijk met de achteruitrijdcamera, dan kun je de MMAA-PV gebruiken, deze schakelt ook het video signaal nog een keer om van de standaard externe video-bron naar de RV-CAM.
Grt
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 2nd Gear member
Zo ziet het er dan uit. Sorry foto's zijn niet van de beste kwaliteit:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groet Bart.