EPaul schreef:Volgens mijn bronnen komt er wel een opvolger van de S60 hoor! Maar goed we zullen het zien!
Er komt idd zeker een opvolger voor de S60 die op het zelfde platform zal staan als de xc60
Mathy schreef:Hallo Foristi
Het lijkt op beide foto's wel een Opel. :signeek:
Groetjes
Mathy
Paul schreef:Gaaf zeg, ben benieuwd waar die dealer dat vandaan haalt. Maar nog eerder ben ik benieuwd waarom die dealer dat verteld als je voor een nieuwe S60 komt, die nu in de aktie is.
dat er een nieuwe S60 komt kan met een cyclus van bijna 10 jaar ook niet een echte verrassing meer zijnLive schreef:Misschien is het een kleeeeeeiiin beetje lullig als je nu een s60 koopt en er over een half jaar, drie kwart jaar achterkomt dat er een nieuwe op de markt is. Ik zou pissed zijn.
dat de S60 gebouwd gaat worden zegt weinig over een mogelijk verscheiden van de S40, het opdoeken van een kleine, lichte (en relatief succesvolle) sedan is niet echt logisch gezien de maatschappelijke ontwikkelingenswiftfox schreef:Ik kan jullie met zekerheid zeggen :
Volvo Gent mag vanaf 2010 de nieuwe S60 produceren. Dat werd gisterenochtend beslist. Het model zal de huidige S40 en S60 vervangen, respectievelijk een kleine en een grotere middenklasser.
Het model rust op het nieuwe onderstel van de XC60 luxeterreinwagen waarvan de productie volgende week in Gent van start gaat.
Na de toewijzing van de XC60 en het feit dat de nachtploeg in de Zweedse Volvo-fabriek definitief wegvalt vanaf 2009, is de toewijzing van de nieuwe S60 voor de Gentse vestiging een serieuze opsteker en een signaal dat de nachtploeg in Gent (althans voorlopig) niet meer ter discussie wordt gesteld. (belga/tdb)