Ondertussen zijn er wel een aantal punten opgevallen die niet helemaal in orde zijn.
Het stuur staat niet recht :-S ben hier al voor teruggeweest naar de dealer. Deze heeft hem iets rechter gezet maar nog steeds niet helemaal.
Nu blijkt ook dat de auto niet goed uitgelijnd is waardoor de auto naar rechts trekt (meer dan zou moeten). Hierdoor blijft je licht tegensturen wat ook kan zorgen voor het overgebleven optische verschil.
Tussen 110 en 120 km per uur zit er een trilling in het stuur, dit kan te maken hebben met de uitlijning ... iemand ervaring?
Nog een klein puntje van irritatie: de auto van 1 maand oud met een spijker in de rechterachterband naar de dealer gebracht. Moest vervangen worden, OK.
Heb ik nu 3 continental sportcontacts eronder liggen en 1 michelin... (lelijk!) Heb er melding van gemaakt bij de dealer maar die waren er nogal lakoniek over, zo van het heeft geen invloed op je veiligheid... (right... daar was het ook niet om te doen...)
Nu gaat de auto woensdag 6 augustus naar de dealer voor de bovenstaande mankementen. Ben benieuwd of er een nieuw bandje op ligt aan het einde van de dag.
Uiteraard zijn er na deze negatieve berichten, wat altijd zwaarder weegt, ook enorm veel positieve punten.
De auto is ontzettend comfortabel, ook na 14 uur reistijd.
Dit komt mede door de stoelen, deze zijn echt fantastisch.
De automaat werkt uitstekend! Reageert heel erg snel en schakelt zeer soepel.
En tja, hij ziet er ook gewoon goed uit

Ik twijfel nog of ik de type aanduiding zal verwijderen ...