Probleempjes nieuwe V50.

Geleverd vanaf 2003
Ireentje
5th Gear member

Hans, ik heb tot nu toe nog geen problemen met de Parrot gehad. Maar ook nog niet echt lange gesprekken gevoerd. Dus moet nog even afwachten of de problemen weg zijn.
Hoeveel problemen heb jij met je BLIS?
En wat is het verbruik van de auto? Hoeveel kilometer heb je al gereden?
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
lancer
6th Gear member

BLIS doet het minder goed in de schemering. Ik krijg 's ochtends nu standaard de melding dat de werking gereduceerd is. Maar hij doet het nog wel. Als 'ie echt uitvalt, bijvoorbeeld bij zware regen, dan blijven de lampjes aan en kun je beter de schakelaar omzetten.

BLIS werkt trouwens ook tegen malloten die je 's nachts zonder verlichting inhalen.
Ireentje
5th Gear member

Ja met zware regen heb ik dat ook, dat is misschien ook wel logisch maar niet prettig. Juist met regen is het makkelijk als hij het wel doet.
Maar zaterdagavond regende het niet en het was ook nog niet donker. Dus dat was wel vreemd. Kreeg hem ook niet meer werkend, pas op de terugweg deed hij het weer.
Dat zonder lichten heb ik gelukkig niet meegemaakt. Maar wel fijn dat je dan BLIS hebt :)
Irene.

Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
Fredhead
Geartronic member

rsnhakan schreef:Dankjulliewel!

@fredhead jij ook bedankt! :D
Geen dank ;)

@Ireentje, Ik heb sinds de laatste update van mijn Parrot ook geen problemen meer.
Vandaag meerdere keren gebeld vanuit de auto en heb geen klachten gekregen dat ik slecht te verstaan was.
Kon de anderen ook goed horen, dus hoop dat het zo blijft :)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Ireentje
5th Gear member

Ja dat hoop ik ook voor jou. En ik heb nu dezelfde update vanuit de dealer dus dan zou het bij mij ook goed moeten gaan :)
Irene.

Fredhead
Geartronic member

Hopen dat het bij ons allebei zo blijft :)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Ireentje
5th Gear member

Tot nu toe gaat het goed met de Parrot :)
En de rest ook nog steeds. Dus nu maar hopen dat het zo blijft.
Irene.

Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”