Hallo,
ben nieuw op dit forum en moet eerlijk bekennen dat ik niet goed weet hoe het werkt.
het kan zijn dat mijn vraag ergens al gesteld is,dus bij deze alvast sorry.
ben sinds een paar weken in het bezit van een volvo s60 11 maand 2003 black stone met beige leer. 47000 km op de teller.
een geweldige auto,alleen vind ik de pook erg hoekig(lees niet soepel) schakelen. weet iemand wat dat kan zijn?
Groeten Ron
schakelen s60
-
- 2nd Gear member
Hoi Ron,
Gefeliciteerd met je S60, wellicht gaat deze wagen je bevallen, zoals al zo velen van dit forum.
Het hakerige schakelen kan o.a.van het uitdrogen van het vet op het kogelgewricht c.q. schakelgewricht.
Deze zit onder het plaatje,waar de pook doorloopt, dit plaatje kun je voorzichtig omhoog er uit klikken.
De hoes met plaatje kun je langs de pook omhoog schuiven, zodat je dit schakelgewrcht opnieuw kunt invetten met siliconen/teflonvet.
Daarna alles weer herplaatsen.
Dit kun je toch door je garage laten doen lijkt mij?
Je zult toch wel garantie hebben?
Verder veel plezier met je Volvo, groeten Volvohans
Gefeliciteerd met je S60, wellicht gaat deze wagen je bevallen, zoals al zo velen van dit forum.
Het hakerige schakelen kan o.a.van het uitdrogen van het vet op het kogelgewricht c.q. schakelgewricht.
Deze zit onder het plaatje,waar de pook doorloopt, dit plaatje kun je voorzichtig omhoog er uit klikken.
De hoes met plaatje kun je langs de pook omhoog schuiven, zodat je dit schakelgewrcht opnieuw kunt invetten met siliconen/teflonvet.
Daarna alles weer herplaatsen.
Dit kun je toch door je garage laten doen lijkt mij?
Je zult toch wel garantie hebben?
Verder veel plezier met je Volvo, groeten Volvohans
-
- Starter
Dank je wel voor je reactie hans.
en inderdaad ik heb garantie, was alleen benieuwd of het een veel gehoorde klacht was, nu kan ik het probleem beter uitleggen bij de garage(bleuckens breda).
trouwens ben een mercedes fan in hart en nieren, maar dit is nu mijn 2e volvo(mijn vrouw wil geen mercedes) en ik moet zeggen dit is een geweldige wagen.
en inderdaad ik heb garantie, was alleen benieuwd of het een veel gehoorde klacht was, nu kan ik het probleem beter uitleggen bij de garage(bleuckens breda).
trouwens ben een mercedes fan in hart en nieren, maar dit is nu mijn 2e volvo(mijn vrouw wil geen mercedes) en ik moet zeggen dit is een geweldige wagen.
-
- 2nd Gear member
Hallo Ron,
Ik had dit euveltje 2 jaar terug gehad, aangezien dit niet meer in de garantietijd was, heb ik dit zoals ik beschreef dit zelf verholpen.
Tot en met nu geen last meer gehad, hij schakelt weer prefect.
Je zult zien, dat de wagen prima zal bevallen.
groeten Volvohans
Ik had dit euveltje 2 jaar terug gehad, aangezien dit niet meer in de garantietijd was, heb ik dit zoals ik beschreef dit zelf verholpen.
Tot en met nu geen last meer gehad, hij schakelt weer prefect.
Je zult zien, dat de wagen prima zal bevallen.
groeten Volvohans