Hallo,
Ik heb een volvo 460 uit 95' Met een orgineel volvo alarm systeem klasse 3.
Alleen werkt die niet meer, ik heb de batterijen vervangen in de afstandbediening maar nog doet die het niet.
Hij is in de 13 jaar tijd al verschillende keren opnieuw geprogrammeerd bij de garage. En telkens komt na een poosje het probleem terug dat die niet of slecht werkt.
Heeft iemand hier ervaring mee?? En misschien een oplossing voor mij??
Orgineel volvo alarm.
-
- 1st Gear member
Owner of a... Volvo 460 2.0i Luxury, Volvo S40 102pk Europa Elegance, Volvo s60 2.4 170pk.
-
- 1st Gear member
Ja met een rood indicator lampje en een senor met daar onder 3 ledjes met de nummer 1 2 3 en dan nog een knopje.C 30 T5 schreef:Is dat er een met z'n driehoekig kastje tegen de raamstyle ?
Owner of a... Volvo 460 2.0i Luxury, Volvo S40 102pk Europa Elegance, Volvo s60 2.4 170pk.
- C 30 T5
- 4th Gear member
Let op daar gaat ie !
In de auto gaan zitten deuren dicht driehoek knopje indrukken contact aanzetten wachten totdat 1 van de ledjes gaat kipperen en dan op het knopje van de handzender drukken totdat de display dit bevestigd. Bij tweede zender weer opnieuw bwginnen nog een keertje op het knopje drukken als het eerste ledje gaat knipperen , het middelste gaat dan knipperen /of branden weer handzender bediennen.( als het ledje constand gaat branden wil dit zeggen dat op deze positie nog geen handzender zit en dus leeg is, als dit ook knipperd zenden met handzender je js schrijft als het ware over de handzender die erin zit.
Eerste montage is twee handzenders op een ferkwentie alle volgende andere ferkwentie.
Geen bevesteging van de display is geen zender ontvangen, dit kan een aantal reden hebben.
1) batterijen leeg ( zendlampje brand in veelgevallen nog wel maar te weinig spanning om te zenden)
2) batterijen verkeerd om gemonteerd 2x plus naar boven 2x min naar boven
( even omdraaien en je weet het kan geen schade aanrichten aan je handzender )
3) stalen lipjes in je handzender maken geen contact met je batterijen even om buigen zodat deze harder tegen je batterijen drukken.
PS de ontvanger zit in het driehoekje op de style er dicht bij houden wil ook wel eens werken.
KLAAR !
In de auto gaan zitten deuren dicht driehoek knopje indrukken contact aanzetten wachten totdat 1 van de ledjes gaat kipperen en dan op het knopje van de handzender drukken totdat de display dit bevestigd. Bij tweede zender weer opnieuw bwginnen nog een keertje op het knopje drukken als het eerste ledje gaat knipperen , het middelste gaat dan knipperen /of branden weer handzender bediennen.( als het ledje constand gaat branden wil dit zeggen dat op deze positie nog geen handzender zit en dus leeg is, als dit ook knipperd zenden met handzender je js schrijft als het ware over de handzender die erin zit.
Eerste montage is twee handzenders op een ferkwentie alle volgende andere ferkwentie.
Geen bevesteging van de display is geen zender ontvangen, dit kan een aantal reden hebben.
1) batterijen leeg ( zendlampje brand in veelgevallen nog wel maar te weinig spanning om te zenden)
2) batterijen verkeerd om gemonteerd 2x plus naar boven 2x min naar boven
( even omdraaien en je weet het kan geen schade aanrichten aan je handzender )
3) stalen lipjes in je handzender maken geen contact met je batterijen even om buigen zodat deze harder tegen je batterijen drukken.
PS de ontvanger zit in het driehoekje op de style er dicht bij houden wil ook wel eens werken.
KLAAR !
-
- 1st Gear member
Ja het is gelukt, en doet het weer.
Bedankt....
Alleen werken mijn knipperlichten niet meer bij activering, of de-activering.
Weet iemand wat dat kan zijn?
Bedankt....
Alleen werken mijn knipperlichten niet meer bij activering, of de-activering.
Weet iemand wat dat kan zijn?
-
- 1st Gear member
Haha oke in ieder geval bedankt :thumbright:
Ik zal daar even checken...
Ik zal daar even checken...