Mijn recentelijk aangeschafte V50 (10/2004) 2.4 Kinetic ben ik langzaam aan het omvormen tot de V50 zoals ik hem wil hebben:
- Origineel bodykit zit er inmiddels op incl achterklep spoiler
- Deurlijsten zijn gespoten
- Vanaf b-stijl zijn de ruiten geblindeerd
- Nieuwe banden om de Sagitta's
Maar ..... ik ben niet echt te spreken over het interieur (optisch) van deze Kinetic uitvoering en zou hier graag een Dala T-Tec interieur in willen (laten) zetten in een donkere (antraciet/zwarte) kleur.
Is er iemand die weet waar te zoeken ?
Ander interieur in V50 ?
- lancer
- 6th Gear member
Dealer? De bekleding is gewoon een hoes, die kun je vervangen. Maar dat zal wel een prijzig geheel worden. Ik denk dat je enige hoop een V50 is die total-loss is gegaan zonder dat de plofzakken in de stoel gegaan zijn.
- Fredhead
- Geartronic member
Ben ook bang dat de oplossing die lancer heeft de goedkoopste is.
Mag ik trouwens vragen wat je voor de bodykit met spoiler hebt betaald?
Mag ik trouwens vragen wat je voor de bodykit met spoiler hebt betaald?
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- Starter
Ik had hiervoor een BMW 320I en daar kon je zo hier en daar nog weleens een interieur op de kop tikken uit een fabrieksdemo ofzo die in onderdelen werd verkocht. Helaas ...... alle losse delen is te duur en arbeidsintensief.
De bodykit kostte me €1100,- incl en gespoten door een vriend bij een schadebedrijf.
Dan ga ik nu op zoek naar een S40 (zwarte lamellen) grille. Zou die van een MJ 2007 ook passen ?
De bodykit kostte me €1100,- incl en gespoten door een vriend bij een schadebedrijf.
Dan ga ik nu op zoek naar een S40 (zwarte lamellen) grille. Zou die van een MJ 2007 ook passen ?
- Edgar
- 5th Gear member
Ik ben wel benieuwd naar foto's van je auto...
Waarom laat je ze niet meer leder bekleden?
Waarom laat je ze niet meer leder bekleden?
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
of kijk eens bij www.autorima.nl (of de andere bekende adressen)
Volvo for life
-
- Starter
Kom net van de EK races Rallycross in Valkenswaard en mijn auto stond +/- 50m van de baan ....... het onverharde gedeelte :xcensoredx: k denk dat er nu een aantal m3 van dat zand over de V50 heen ligt.
Er reden trouwens een aantal S40's mee .... geweldig !
Foto's volgen dus zodra ik weer een handwas gedaan heb.
Er reden trouwens een aantal S40's mee .... geweldig !
Foto's volgen dus zodra ik weer een handwas gedaan heb.
- Hjalmar
- 6th Gear member
Zoals als lancer zegt moet je eens bij de dealer kijken! Zover ik weet is het in ieder geval een aardige klus om het te vervangen. De stof zit met heel veel metalen "clips" vast die je stuk voor stuk moet losknippen! En dus ook weer vastzetten
.
Een vriend van me heeft het R-Design interieur die al na een paar weken stuk was gegaan dus daar hebben ze de hoezen van verandert!

Een vriend van me heeft het R-Design interieur die al na een paar weken stuk was gegaan dus daar hebben ze de hoezen van verandert!
Hjalmar